فرم ورود به پنل
ثبت نام
رمز عبور را فراموش کرده ام ؟
درباره ایتالیا
امتیاز 5 از 5 از بین 200 امتیاز دهنده به درباره ایتالیا

درباره ایتالیا

درباره ایتالیا با آن پاستاهای معروف و خوشمزه، معماری منحصر به فرد و صاحب سبک، هنرمندان و نقاشان بزرگ و موسیقی که در دنیا مطرح شده است گفتنی بسیار است. درباره ایتالیا و جاذبه های گردشگری با آن پیکره تراشی های انسان گرایانه که از سالیان دور به جا مانده اند و هر کدام بیان گر تحولاتی عظیم در این کشور می باشند داستان های بسیاری به گوش می رسد. این کشور یکی از کهن ترین کشورهای دنیا محسوب می شود. جالب است بدانید که کوچکترین شهر در دنیا یعنی واتیکان، در رم قرار دارد.

مساحت این کشور 245.301 کیلومتر مربع و جمعیت آن حدودا 60 میلیون نفر می باشد. بیشتر مردم در ایتالیا مسیحی هستند و حدود 7 درصد از جمعیت این کشور را مسلمانان تشکیل می دهند.

درباره ایتالیا و آب و هوا ایتالیا بدانید که بیشتر مدیترانه ای است و تابستان های گرم و خشک دارد. زمستان ها نیز بسیار سرد بوده و اغلب برفی می باشد. به گردشگران تور های ایتالیا توصیه می کنیم که حتما در فصل تابستان از این کشور دیدن کنند تا بتوانند تمام جاذبه های گردشگری ایتالیا را مشاهده کنند.

مردم این کشور بسیار خونگرم می باشند و در برخی موارد اشتراکات فرهنگی نیز با ایرانیان دارند. توجه به افراد مسن و کودکان در این کشور بسیار زیاد است و این قشر بسیار مورد احترام قرار می گیرند.

درباره ایتالیا و شرایط اقتصادی ایتالیا بدانید که صنعت توریسم در این کشور بسیار پر رونق بوده و سالانه 20 میلیون گردشگر از ایتالیا بازدید می کنند، که این کشور را جزء 5 کشور برتر از نظر تعدد توریسم کرده است. شایان ذکر است که نیمی از میراث فرهنگی ثبت شده در یونسکو مربوط به ایتالیا می باشد. همچنین این کشور جزء هفت کشور صنعتی جهان و برترین کشورهای توسعه یافته جهان شناخته شده است.

در قوانین و مقررات ایتالیا، برای سفر به این کشور باید ویزا ایتالیا تهیه شود.  

 

درج نظر