فرم ورود به پنل
ثبت نام
رمز عبور را فراموش کرده ام ؟
دلایل ریجکت ویزای ایتالیا
امتیاز 5 از 5 از بین 498 امتیاز دهنده به اطلاعات مفید ایتالیا

دلایل ریجکت ویزای ایتالیا

برای سفر به ایتالیا باید حتما درخواست ویزا ایتالیا را ارائه دهید. این سفر می تواند اهداف مختلفی داشته باشد. برای بیان دلایل سفر به این کشور باید حتما مدارک را به طور کامل در اختیار سفارت قرار دهید. در هنگام مصاحبه نیز باید به طور کامل و بدون استرس تمام اهداف سفر خود را بدون هیچ گونه دروغ و سند سازی ارائه دهید، تا بتوانید به راحتی ویزای ایتالیا را دریافت کنید. یکی از دلایل رجکت ویزای ایتالیا می تواند، کامل نبودن فرم درخواست ویزا باشد. در این مرحله بسیار مهم است که سوالات را به درستی پاسخ دهید تا افسر کنسولگری دچار ابهام نشود. در این راستا می توانید از راهنمایی کارشناسان مجرب و آموزش دیده استفاده کنید تا تمام مراحل به درستی انجام شود. باید توجه داشته باشید که پس از درخواست ویزا ایتالیا و ارائه مدارک، اگر رجکت شوید ممکن است تا مدت ها به شما اجازه درخواست مجدد ویزا ایتالیا داده نشود، و برای شما یک امتیاز منفی در بر خواهد داشت. این مسئله کار را برای شما سخت تر می کند و سفر شما را به حالت تعلیق در می آورد. از دیگر دلایل رجکت ویزا ایتالیا می توان گفت:

• اگر متقاضی ویزا ایتالیا سوء سابقه داشته باشد و این منجر به ممنوع الخروج شدن وی شده باشد.

• ارائه مدارک جعلی برای فریب دادن افسر کنسولگری که جرم نیز محسوب می شود.

• متقاعد نشدن افسر کنسولگری از اهداف سفر شما به ایتالیا

• گذرنامه ای که صفحات آن مخدوش شده باشد و ناخوانا باشد

• گذرنامه ای که تاریخ اعتبار آن در حال اتمام و یا نا معتبر باشد

• عدم ارائه بیمه نامه معتبر به مبلغ مورد نظر سفارت

• عدم اثبات توانایی امرار معاش در مدت اقامت در ایتالیا و نداشتن دارایی کافی برای تأمین هزینه‌ های کلی خود و خانواده‌تان در طول سفر

متقاضیان ویزا ایتالیا باید در نظر داشته باشند که تعیین وقت سفارت خانه ایتالیا و صدور ویزا تنها توسط کنسولگری ایتالیا انجام می شود، بنابراین به شما توصیه میکنیم مراقب افراد کلاهبرداری که به شما وعده ویزای فوری و... را می دهند باشید. زیرا در صورت عدم دریافت ویزای ایتالیا، از ورود شما به این کشور ممانعت می شود و حتی برای دریافت قانونی ویزای ایتالیا نیز برای مدت زمان مشخصی محروم خواهید بود. 

 

درج نظر