فرم ورود به پنل
ثبت نام
رمز عبور را فراموش کرده ام ؟
ویژگی های سوئیس
امتیاز 5 از 5 از بین 417 امتیاز دهنده به ویژگی های سوئیس

ویژگی های سوئیس

یکی از ویژگی های سوئیس که مربوط به قدمت این کشور می باشد، یافتن قدیمی ترین شهرک کشاورزی است که تخمین زده شده که مربوط به 5300 سال قبل از میلاد می باشد. به همین دلیل است شاید، که کشاورزی و باغ داری جایگاه خاصی در بین مردم سوئیس دارد. همچنین نستله (Nestlé) بزرگترین کمپانی تولید کننده مواد غذایی و آشامیدنی جهان است که دفتر مرکزی آن در (Vevey) قرار دارد. 

از ویژگی های دیگری که کشور سوئیس را قالبا با آن می شناسند تولید و مصرف شکلات در سوئیس است. جالب است بدانید که مردم سوئیس سالانه حدود 22 پوند شکلات می خورند. همچنین اولین شکلات تخته ای دنیا در سوئیس در سال 1819 تولید شده است.

یکی از ویژگی های سوئیس که در طبیعت این کشور قرار دارد، وجود بلندترین یخچال کوهستان آلپ به طول 14 مایل است که میراث جهانی یونسکو نیز می باشد. آب و هوا سوئیس در هر منطقه از آن متفاوت می باشد. همچنین مرتفع ترین ایستگاه قطار اروپا به نام Jungfraujoch با ارتفاع 11.330 پا در این کشور قرار دارد. لازم به ذکر است که نزدیک به 70 درصد این کشور را کوه های سر به فلک کشیده که از جمله آن ها کوهستان آلپ می باشد پوشانده است.

از ویژگی های سوئیس اقتصاد پایدار آن می باشد. پس از جنگ جهانی دوم سوئیس به دلیل دارا بودن نیروی کار دست نخورده خود سریعتر از کشورهای دیگر مسیر توسعه و پیشرفت را طی کرد. سوئیس تا کنون در این امر موفق بوده تا جایی که توانسته 46 درصد از تولیدات خود را به کشورهای دیگر صادر کند و توانسته سال های زیادی را در رتبه اول از لحاظ شرایط اقتصادی باشد.

از دیگر ویژگی های سوئیس این است که زنان نیز همانند مردان و دوشادوش آن ها آموزش نظامی می بینند و وارد واحدهای نظامی می شوند.

در قوانین و مقررات سوئیس، برای ورود به این کشور باید ویزا سوئیس را تهیه کنید. برای ویزا سوئیس نیز به دلیل اعتبار این کشور و حضور معتبرترین بانک های دنیا در این کشور سخت گیری های زیادی می شود.

 

درج نظر