فرم ورود به پنل
ثبت نام
رمز عبور را فراموش کرده ام ؟
راه های مهاجرت به سوئیس
امتیاز 5 از 5 از بین 361 امتیاز دهنده به راه های مهاجرت سوئیس

راه های مهاجرت به سوئیس

با توجه به اینکه کشور سوئیس دارای سطح کیفیت و استانداردهای بالای زندگی می باشد، افراد زیادی را نسبت به مهاجرت به این کشور جذب می کند. روش های مهاجرت به سوئیس برای هر فرد متقاضی راهی پیش رو گذاشته است تا بتواند به راحتی برای این کار اقدام کند. روش های مهاجرت به سوئیس شرایط خاص خود را دارد که هر چند سخت ولی باید تمام مراحل آن طی شود و ویزا سوئیس را دریافت کرد.

از جمله روش های مهاجرت به سوئیس عبارت است از:

• پناهندگی

• خرید ملک و سرمایه گذاری در سوئیس

• ثبت شرکت در سوئیس

• از طریق ویزای تحصیلی

• مهاجرت از طریق کار در این کشور

• ازدواج

در هر کدام از روش های مطرح شده باید دارای شرایط لازم و مدارک کافی و همچنین توانایی مالی مورد نیاز باشید تا بتوانید برای اخذ اقامت در سوئیس اقدام کنید. 

در صورتی که اقدام به ازدواج با تبعه سوئیسی کرده اید، حتما باید ازدواج خود را ثبت رسمی کنید. اگر 5 سال اقامت دائم سوئیس را داشته اید، پس از 3 سال زندگی مشترک می توانید برای مهاجرت به این کشور و زندگی در سوئیس اقدام کنید.

محصلان و دانشجویان پس از اتمام دوره تحصیل در دانشگاه های سوئیس باید از این کشور خارج شوند، اما چگونه می توان برای مهاجرت از طریق تحصیل در این کشور اقدام کرد؟ می توانید پس از پایان تحصیل به ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر اقدام کنید و یا برای دریافت کار و اقامت از طریق پیدا کردن شغل مناسب اقدام کنید تا بتوانید اقامت سوئیس را دریافت کنید.

در صورتی که برای خرید ملک در این کشور اقدام می کنید، قبل از آن از قوانین جدید این کشور اطلاع پیدا کنید. در سال های اخیر بسیاری از کشورهای اروپایی این قانون را برای اخذ مهاجرت حذف کرده اند. با این حال باید ارزش ملک شما به مبلغ حداقل 30 هزار یورو باشد و حتما به مدت 5 سال در این کشور کار و اقامت داشته و از تمکن مالی مناسبی برخوردار باشید.

 

درج نظر