فرم ورود به پنل
ثبت نام
رمز عبور را فراموش کرده ام ؟
دلایل ریجکت ویزای سوئیس
امتیاز 5 از 5 از بین 283 امتیاز دهنده به اطلاعات مفید سوئیس

دلایل ریجکت ویزای سوئیس

دلایل رجکت ویزا سوئیس متفاوت است، که در صورت رجکت شدن نباید امید خود را از دست بدهید. در صورت رجکت ویزا سوئیس باید بدانید که حق اعتراض دارید و می توانید ویزا سوئیس خود را برگردانید. و اما دلایل رجکت ویزا سوئیس چیست و چطور می توان با آن مواجه شد و یا از بروز آن جلوگیری کرد؟

ابتدا باید بدانید که ویزای شما به صورت objective مورد بررسی قرار گرفته است و یا subjective. دانستن این مسئله که افسر کنسولگری به چه صورت ویزای شما را بررسی و رجکت کرده است کمک می کند تا بهتر بتوانید برای برگرداندن ویزا سوئیس خود اقدام به اعتراض کنید.

لازم به ذکر است که افسر کنسولگری در کشورهای ناحیه شنگن ویزای شما را به صورت Subjective مورد بررسی قرار می دهد. چنانچه افسر سفارت خانه سوئیس در بررسی مدارک شما با نقص و یا مواردی خاص که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد برخورد کند، احتمال دارد که ویزای شما را رجکت کند.

داشتن مواردی همچون عدم ارتکاب اعمال کیفری در حال حاضر و یا داشتن سابقه کیفری می تواند یکی از دلایل رجکت ویزا سوئیس باشد. همچنین ارائه مدارک ناقص و اشتباه از سوی متقاضیان دریافت ویزا سوئیس و یا سعی در جعل اسناد واقعی که باعث پنهان شدن هویت واقعی شخص شود نیز می تواند دلیلی بر رجکت شدن ویزا سوئیس باشد.

سعی کنید در مصاحبه حضوری خود و توضیحات در مورد هدف سفر خود به سوئیس از دروغگویی و ابهام پرهیز کنید. همچنین گذرنامه هایی که به هر دلیلی آسیب دیده باشند و یا برگه ای گم شده در آن ها باشد نیز می تواند بر روی رجکت شدن ویزای شما تاثیر بگذارد. 

داشتن سوابق نامطلوب در درخواست ویزای شنگن که به موجب آن فرد متقاضی در گذشته دارای ویزای شنگن بوده و محدودیت ها و شروط ویزای شنگن را رعایت نکرده باشد و یا دارا بودن گذرنامه ای که ویزای شنگن فعال دارد نیز بر این امر تاثیر می گذارد.

درج نظر