فرم ورود به پنل
ثبت نام
رمز عبور را فراموش کرده ام ؟
دعوتنامه هلند
امتیاز 5 از 5 از بین 115 امتیاز دهنده به اطلاعات مفید هلند

دعوتنامه هلند

هلند یکی از کشورهای پرطرفدار در اخذ اقامت و یا سفر توریستی می باشد، که برای ورود به این کشور ایرانیان باید ویزای هلند را تهیه کنند. برای سفر به هلند می توانید از طریق دریافت دعوتنامه که انواع مختلفی دارد نیز برای سفر به این کشور اقدام کنید. در ادامه اطلاعاتی در مورد انواع دعوتنامه هلند اشاره خواهیم کرد. دعوتنامه سند و یا مدرکی است که شرکت و یا افرادی که دوست و یا آشنای مقیم هلند هستند، برای شما به منظور کار، تحصیل، تفریحی و گردشگری بفرستند و شما را به این کشور دعوت کنند. ابتدا باید هدف خود را از سفر به هلند مشخص کنید. البته ارسال دعوتنامه هلند شرایط خاصی دارد و تنها با داشتن دعوتنامه نمی توانید به این کشور سفر کنید، فقط باعث تسهیل دریافت ویزا هلند می شود. شرایط شما باید چه از لحاظ کاری و شخصی مورد تایید سفارت قرار گیرد. قوانین ارسال دعوتنامه هلند همانند کشورهای عضو شنگن می باشد. 

دعوتنامه توریستی:

این دعوتنامه می تواند از طرف هر آشنایی که در هلند دارید ارسال شود. با دعوتنامه توریستی، فقط اجازه سفر توریستی و گردشگری دارید و نباید برای مقاصد تحصیلی و یا کاری از آن استفاده کنید. در صورتی که هواپیمای شما در فرودگاه هلند فرود آمده باشد اجازه سفر به سایر کشورها را دارید، در غیر این صورت نمی توانید با ویزای هلند مستقیم از ایران به سایر کشورها سفر کنید. برای دریافت ویزای هلند لازم است از قبل بلیط رفت و برگشت خود و مدارک رزرو مکان مورد نظر خود در هلند را آماده کرده باشید. 

دعوتنامه کاری هلند:

برای دریافت دعوتنامه کاری هلند، ابتدا باید یک شرکت معتبر که به نیروی کار نیاز دارد، برای شما دعوتنامه کاری بفرستد. اما فرستادن دعوتنامه چه شرایطی دارد؟ مگر نمی توان نیروی کار مورد نظر را در هلند پیدا کرد؟ شرکت مورد نظر ابتدا باید به مدت سه ماه برای جذب نیروی کار خود آگهی صادر کند، تا بتواند فرد مورد نظر خود را استخدام کند، در صورتی که نتیجه ای حاصل نشد، باید این آگهی را در کشورهای عضو اتحادیه اروپا ارسال کند و اگر باز هم به نتیجه ای نرسید، می تواند در بین سایر کشورها آگهی کند تا بتواند نیروی کار مورد نظر خود را جذب کند. شرکت ها باید نیروی کار خود را ضمانت کنند تا برایشان ایجاد دردسر نکنند. برای دریافت دعوتنامه کاری هلند باید مدرک تحصیلی، حداقل لیسانس باشد تا دعوتنامه صادر شود. پس از ارسال دعوتنامه شخص می تواند برای دریافت ویزای هلند اقدام کند. در صورتی که فرد 3 سال در هلند کار کند می تواند برای دریافت اقامت در هلند به صورت دائم اقدام کند.

مدارک مورد نیاز برای دریافت دعوتنامه کاری هلند:

• بیمه مسافرتی

• مدارک مالی و اثبات تمکن مالی و اطلاعات محلی که در آن اقامت می کنید.

• گذرنامه دارای حداقل دو صفحه خالی و کپی از ویزای قبلی

• حتما باید بلیط برگشت از هلند را تهیه و ارائه دهید.

دعوتنامه نمایشگاهی هلند:

در صورت تمایل به حضور در نمایشگاهی در هلند، می توانید با مسئولان برگزار کننده نمایشگاه مکاتبه کرده و در صورت توافق آنها و پس از پرداخت هزینه ها و مدارک خود به این کشور، دعوتنامه نمایشگاهی را برای تسریع روند دریافت ویزا هلند تحویل بگیرید. برخی از نمایشگاه ها در ایران نمایندگی دارند، که به راحتی می توانید به دفاتر آن مراجعه کنید، باید مهر و امضای قانونی بر روی این دعوتنامه ثبت شده باشد. پس از دریافت دعوتنامه نمایشگاهی باید مدارک ویزا هلند را به سفارت ارائه دهید. لازم به ذکر است که ارسال مدارک کارکنانی که در نمایشگاه حضور خواهند داشت الزامی است. 

مدارک مورد نیاز برای دریافت دعوتنامه نمایشگاهی هلند:

• نامه رسمی شرکت برای حضور در نمایشگاه

• پروانه کسب شرکتی که می خواهد در این نمایشگاه حضور پیدا کند، که حتما باید به زبان انگلیسی ترجمه شده باشد.

• گواهی اشتغال به کار، این گواهی اهداف شما از این سفر را مشخص می کند.

• اسکن دعوتنامه ارسال شده توسط نمایشگاه که به صورت اینترنتی دریافت کرده اید.

• تاییدیه حساب بانکی شما و یا شرکت

• ارائه اطلاعات کامل درباره شرکت دعوت کننده

دعوتنامه تجاری هلند:

هلند یکی از کشورهای پیشرو در زمینه اقتصاد می باشد و شرایط اقتصادی بسیار مناسبی دارد. دعوتنامه تجاری هلند باید از طرف شرکتی معتبر صادر شود، و حتما باید ثبت رسمی شده باشد و در آن به طور دقیق، هدف از ارسال دعوتنامه ذکر شده باشد. این دعوتنامه نیز به صورت ایمیل برای شما ارسال می شود، که در آن باید اطلاعات کامل و چگونگی سفر، زمان و محل اقامت در هلند، مشخصات دقیق شرکت دعوت کننده، مشخصات دقیق شخص دعوت شونده، همچنین مهر و امضای شرکت باشد. لازم به ذکر است، که دریافت این دعوتنامه صرفا مراحل دریافت ویزا را تسریع می کند و حتما باید ویزا هلند برای شما ارسال شود. 

مدارک مورد نیاز دعوتنامه تجاری هلند:

• گذرنامه شما باید بیشتر از 90 روز اعتبار داشته باشد

• فرم پر شده توسط متقاضی، که از سفارت دریافت کرده اید

• شناسنامه و کارت ملی و ترجمه آنها

• دو قطعه عکس 4*6 زمینه سفید

• کپی ویزای شنگن و کشورهایی که قبلا رفته اید

• بلیط هواپیما

• مجوز کار برای افراد دارای شغل

• گواهی اشتغال به کار که اطلاعات مربوط به کار شما در آن قید شده باشد.

• ارائه گواهی بازنشستگی

دعوتنامه تحصیلی هلند:

برای دریافت دعوتنامه تحصیلی هلند، ابتدا باید با ارسال مدارک مورد نیاز به دانشگاه های هلند پذیرش دریافت کنید. در صورت تایید دانشگاه، دعوتنامه تحصیلی برای شما ارسال می شود. پس از آن می توانید به سفارت هلند در تهران مراجعه کنید و با ارائه مدارک مورد نیاز، نسبت به دریافت ویزای تحصیلی هلند اقدام کنید. برای دریافت پذیرش دانشگاه های هلند حتما باید مدرک دیپلم داشته باشید، در غیر این صورت باید حداقل 21 سال سن داشته و در آزمون ورودی دانشگاه های هلند پذیرفته شوید.

در صورتی که تحویل مدارک برای دریافت ویزای هلند برای شما مشکل است، می توانید از خدمات پیکاپ ویزا برای ارسال اسناد استفاده کنید و هزینه کمتری پرداخت کنید.

 

درج نظر