فرم ورود به پنل
ثبت نام
رمز عبور را فراموش کرده ام ؟
ویژگی های هلند
امتیاز 5 از 5 از بین 369 امتیاز دهنده به ویژگی های هلند

ویژگی های هلند

هلند با دارا بودن منظره های زیبا و کانال های آبی بی نظیرش در سطح شهر، فستیوال های گل و گیاه و ظاهر همیشه پاکیزه شهری یکی از کشورهای جذاب در دنیا شناخته می شود. این کشور علاقه مندان زیادی را از سرتاسر دنیا به خود جذب می کند. ویژگی های هلند و طبیعت زیبایش همیشه زبان زد مردم دنیا بوده است. یکی از ویژگی های هلند نشان می دهد که در میان 125 کشور دنیا مغذی ترین، سالم ترین و مقرون به صرفه ترین غذاها را در اختیار دارد و از این رو سالم ترین کشور محسوب می شود.

از دیگر ویژگی های هلند می توان سابقه تاریخی اختراعات بزرگ از جمله تلسکوپ، ساعت پاندولی و دماسنج جیوه ای را نام برد. تمام این اختراعات در قرن 16 و 17 میلادی اتفاق افتاده است.

شهروندان هلندی علاقه بسیار زیادی به ورزش دارند. از جمله ورزش های مورد علاقه آنان می توان به تنیس، فوتبال، هاکی، دوچرخه سواری، گلف، والیبال و شنا اشاره کرد. جالب است بدانید که مردم هلند با اینکه رفتارهایی همچون غربی ها از خود نشان می دهند، اما اگر رابطه نزدیکی با آنها داشته باشید در هنگام خداحافظی صورت شما را سه بار می بوسند. مردم هلند بسیار رک و بی پروا سخن می گویند و از نظر خودشان این یعنی صداقت!

آب و هوا هلند بسیار متعادل است و زمستان ها به ندرت هوا به زیر صفر درجه می رسد. یکی از ویژگی های آب و هوایی هلند باران های پودری می باشدکه ایرانیان هرگز آن را ندیده اند.

شرایط اقتصادی هلند بسیار رو به رشد می باشد. جالب است بدانید که هر گونه واردات و صادرات به این کشور از طرف دولت مورد تشویق قرار می گیرد. روتردام یکی از بنادر هلند می باشد و به عنوان دروازه اقتصادی اروپا معروف است. در هلند می توانید از شرکت های فعال گمرکی برای وارد کردن کالای خود استفاده کنید.

در هلند جا افتاده است که بچه ها از 14 سالگی کار کنند و به عقیده آنان این کار آنها رامستقل بار می آورد. جاذبه های گردشگری هلند باعث شده است که در فصل های شلوغ سفر، درخواست ویزا هلند و خدمات پیکاپ ویزا به این کشور افزایش یابد.

 

درج نظر