فرم ورود به پنل
ثبت نام
رمز عبور را فراموش کرده ام ؟
امتیاز 5 از 5 از بین 204 امتیاز دهنده به راه های مهاجرت هلند

افرادی که می خواهند به هلند مهاجرت کنند باید روش های مهاجرت به هلند را بررسی کنند تا برای بهترین روش آن اقدام کنند. برای مهاجرت به هلند حتما باید ویزا هلند را تهیه کنید. در ادامه به چندین مورد از روش های مهاجرت به هلند اشاره خواهیم کرد.

مهاجرت به هلند از طریق کار و سرمایه گذاری

افرادی که دارای سرمایه ای مشخص می باشند، می توانند برای امر سرمایه گذاری در هلند اقدام به دریافت ویزا تجاری هلند کنند. لازم به ذکر است که عده کمی برای سرمایه گذاری و مهاجرت به هلند با این روش اقدام می کنند. این سرمایه گذاری باید سود آور باشد و درآمد آن به مبلغ مشخصی در سال برسد، تا بتوان بعد از 5 سال برای اقامت دائم در هلند اقدام کرد. در صورتی که می خواهید برای کار آفرینی در این کشور اقدام کنید نیز باید شرایط خاصی از جمله رزومه تحصیلی، سابقه تحصیلی، تجربه کاری، وضوح سازی منافع کاری خود برای کشور هلند و و میزان سرمایه گذاری خود در هلند و... را فراهم کنید.

مهاجرت به هلند از طریق کار

برای کار در هلند و اخذ ویزای کاری حتما باید دعوتنامه کاری از طرف کارفرمای هلندی داشته باشید. ویزای کار برای مهاجرت در مدت کوتاهی ارائه می شود. در صورتی که نتوانید از طرف کارفرمای هلندی دعوت به کار شوید می توانید در آگهی های کشور هلند درخواست کار بدهید. اگر کارفرمایی برای شغل درخواست شده پیدا نشد سه ماه بعد مجدد منتشر خواهد شد. لازم به ذکر است افرادی که از دانشگاه های اروپایی فارغ التحصیل می شوند شانس بیشتری برای کار در هلند دارند.

مهاجرت به هلند از طریق تحصیل

افرادی که در هلند تحصیل می کنند بعد از فارغ التحصیلی می توانند برای کار در یکی از شرکت های هلند اقدام کنند و ویزای تحصیلی خود را تبدیل به ویزای کاری کنند. دانشگاه های هلند به دلیل سطح علمی بالا، مورد قبول بسیاری از این شرکت ها می باشد. 

مهاجرت به هلند از طریق ازدواج

افرادی که بخواهند با ازدواج به این کشور مهاجرت کنند باید اجازه ورود به این کشور را دریافت کنند. ازدواج حتما باید با فردی انجام شود که خود مقیم هلند است. اقامت در هلند بعد از چند سال زندگی مشترک دریافت خواهد شد.

مهاجرت به هلند از طریق خرید ملک

خریدن ملک در هلند از روش های مهاجرت و سرمایه گذاری در هلند محسوب می شود، که فرد ابتدا باید با یکی از وکلای این کشور در مورد آن مشورت کند تا بتواند به صورت قانونی تمام مراحل آن را انجام دهد.

مهاجرت به هلند از طریق پناهندگی

در قوانین و مقررات هلند و اروپا وظیفه دارند، که هر شخصی که برای پناهندگی به این کشور وارد می شود مورد قبول قرار گیرد و شرایط پذیرفتن آن ها نیز این است که استحقاق لازم را داشته باشند و در کشور خود جای امنی نداشته باشند.


درج نظر