فرم ورود به پنل
ثبت نام
رمز عبور را فراموش کرده ام ؟
آب و هوای هلند
امتیاز 5 از 5 از بین 318 امتیاز دهنده به آب و هوا هلند

آب و هوای هلند

برای سفر به هلند و یا حتی زندگی در این کشور نیاز است که اطلاعاتی در مورد آب و هوا هلند داشته باشید. بر این اساس می توانید شهر مورد نظر خود را بیشتر بشناسید و بیشتر خود را با آب و هوا هلند سازگار کنید. هلند به دلیل بارش های فراوان در طول سال بسیار شبیه به شمال ایران می باشد، منتها با وزش باد بیشتر! بر این اساس آب و هوا هلند معتدل و مرطوب دریایی محسوب می شود. در اصل می توان گفت که آب و هوای خوب و همیشه بهاری هلند یکی از نقاط قوت این کشور می باشد. پایتخت هلند آمستردام است، که دمای معمول در این شهر 3 درجه سانتیگراد بوده و اکثرا بارانی می باشد. لازم به ذکر است که در هر فصلی از سال به هلند سفر می کنید، حتما با پیش بینی از وضعیت هوای این کشور لباس های مورد نظرتان را انتخاب کنید.

آب و هوا هلند در سرمای زمستان، اصلا آزار دهنده نیست و به ندرت در این فصل دمای هوا به زیر صفر درجه می رسد. شما ممکن است تنها 1 تا 3 روز دمای هوای هلند را زیر صفر درجه مشاهده کنید. 

اما دمای هوای هلند در تابستان ها نیز به ندرت به بالای 30 درجه سانتیگراد می رسد. لازم به ذکر است که آب و هوای هلند نسبت به سایر نقاط اروپا خصوصا آلمان گرم تر است. اختلاف دما در بین شهرهای هلند بسیار کم است و به زحمت به 3 درجه سانتیگراد می رسد. اگر شانس داشته باشید، در مدت اقامت در هلند می توانید شاهد بارش باران های پودری باشید، که هرگز در ایران مشاهده نشده است.

گفته شده است که آب و هوای هلند بسیار شبیه به انگلستان است و دمای هوا در فصل تابستان بین 17 تا 24 درجه سانتیگراد متغییر است. می توان گفت این آب و هوای مناسب و همیشه بهاری هلند شاید باعث شده است که این کشور را با باغ های گل و گیاه و درختان زیبا شناخته شده است. به این منظور در فصل های گردشگری درخواست برای دریافت ویزا هلند و خدمات پیکاپ ویزا بیشتر از سایر فصول می باشد.

 

درج نظر