فرم ورود به پنل
ثبت نام
رمز عبور را فراموش کرده ام ؟
ویژگی های کشور ایتالیا
امتیاز 5 از 5 از بین 267 امتیاز دهنده به ویژگی های ایتالیا

ویژگی های کشور ایتالیا

از ویژگی های بارز ایتالیا هنر و قدمت آثار تاریخی این کشور می باشد. ایتالیا صاحب معماری های صاحب سبک از بزرگترین هنرمندان دنیا می باشد که نگاه کردن به آن ها هر بیننده ای را انگشت به دهان می گذارد. این یکی از ویژگی های ایتالیا است که برای بسیاری از گردشگران جذابیت فراوانی دارد و به همین دلیل این کشور را تبدیل به یک کشور توریستی کرده است. یکی از انواع ویزا ایتالیا که بسیار مورد درخواست قرار می گیرد نیز ویزا توریستی ایتالیا می باشد.

از دیگر ویژگی های ایتالیا این است که بیشتر جمعیت این کشور مردم بومی می باشند. در بخش های شمالی ایتالیا که شامل مرز شمالی تا بخش جنوبی رم می باشد، شهری تر و قسمت جنوبی اغلب روستایی می باشد. 

از دیگر ویژگی های ایتالیا فرهنگ خانواده محورشان است که این مساله تاثیر بسیار زیادی بر کسب و کار  و شرایط اقتصادی ایتالیا گذاشته است. به طوری که همیشه کسب و کاری کوچک که توسط خانواده اداره شود وجود دارد. حتی بسیاری از شرکت های بزرگ تر مانند فیات و بنتون هنوز هم توسط خانواده ها اداره می شود. 

اگر بخواهیم بیشتر در مورد ویژگی های ایتالیا صحبت کنیم، نباید آشپزی را در این کشور فراموش کنیم. جالب است بدانید که ایتالیایی ها ادعا می کنند که آن ها بوده اند که آشپزی را به سایر قسمت های اروپا یاد داده اند. اولین کتاب آشپزی ایتالیایی در سال 1474 نوشته شده است. اسپاگتی از غذاهای معروف و سنتی در این کشور می باشد که ایتالیایی ها تعصب خاصی نسبت به آن دارند و آن را به شکل های مختلفی درست می کنند. توصیه می کنیم در طول مدت اقامت در ایتالیا حتما آن را امتحان کنید.

همچنین زادگاه پنیر پارمزان در حوالی پارما بوده و سایر پنیرهای معروفی از جمله موتزارلا، گورگونزولا و ریکوتا نیز در این کشور ساخته شده است.

صنعت مد در این کشور بسیار پیشرفت داشته و ایتالیا یکی از پیشتازان این صنعت در دنیا می باشد. بیشتر برندهای معروف دنیا از ایتالیا برخاسته و بیشتر فستیوال های مد و فشن نیز در این کشور برگزار می شود.

 

درج نظر