فرم ورود به پنل
ثبت نام
رمز عبور را فراموش کرده ام ؟
مشاغل مورد نیاز ایتالیا
امتیاز 5 از 5 از بین 258 امتیاز دهنده به مهارت های شغلی ایتالیا

مشاغل مورد نیاز ایتالیا

ایتالیا کشور پیشرفته ای از لحاظ اقتصادی و کیفیت زندگی می باشد که در اروپا واقع شده است. بسیاری از افراد برای کار در این کشور مهارت های شغلی ایتالیا را مورد بررسی قرار می دهند تا بتوانند شغل مورد نظر خود را به درستی و براساس رزومه کاری خود پیدا کنند.

مهارت های شغلی ایتالیا در بخش صنعت بسیار گسترده می باشد. با توجه به اینکه این کشور در مد و فشن حرف اول را در دنیا می زند همیشه نیاز در این بخش احساس می شود. از جمله صنایع پر رونق در ایتالیا می توان به صنایع شیمیایی، سرامیک، ماشین آلات و تجهیزات صنعتی، فلزات، پارچه و نساجی، توریسم و گردشگری، صنایع غذایی و مد اشاره کرد.

با توجه به آمارهای به دست آمده بیشترین مهارت های شغلی مورد نیاز ایتالیا مربوط به بخش آموزش می باشد. همچنین بهداشت فردی و محیط زیست نیز دومین حوزه پر طرفدار در این کشور است. می توان گفت صنایع فلزی از فرصت های شغلی محدودتری برخوردار است.

از دیگر مهارت های شغلی ایتالیا که این کشور به آن ها نیاز دارد، می توان به آموزش زبان انگلیسی، آموزش در مدارس و موسسات دانشگاهی، پرستاری، پزشکی، مهندسی، حوزه گردشگری و توریستی، هتلداری، تاسیس رستوران، مراکز تفریحی و سرگرمی اشاره کرد.

ایتالیا کشوری توریستی است که گردشگران زیادی برای سفر به آن ویزا ایتالیا را تهیه می کنند. این صنعت با توجه به توریستی بودن این کشور بسیار قابل پیشرفت و توسعه می باشد. داشتن مهارت های شغلی در این راستا، مانند اداره هتل های ایتالیا، کمپ توریستی، رستوران، کافه، لیدر تور، فروش تجهیزات گردشگری و سایر موارد می تواند بسیار پر درآمد و کارا باشد.

در صورتی که رزومه کاری و تحصیلی خوبی دارید و همچنین از اوضاع مالی خوبی برخوردار هستید، می توانید در این کشور به راحتی با ثبت شرکت به کار خود ادامه دهید. در این روش پس از آن که فرصت های سرمایه گذاری به طور کامل مشخص شد، مدیر شرکت می تواند درخواست خود را مبنی بر تاسیس و ثبت شرکت به سازمان مربوطه اعلام کند.

 

درج نظر