فرم ورود به پنل
ثبت نام
رمز عبور را فراموش کرده ام ؟
مشاغل مورد نیاز در هلند
امتیاز 5 از 5 از بین 362 امتیاز دهنده به مهارت های شغلی هلند

مشاغل مورد نیاز در هلند

این مقاله می تواند شما را در مسیر یافتن مهارت های شغلی هلند راهنمایی کند. هلند یکی از کشورهایی است که مورد علاقه متقاضیان برای کار می باشد و یکی از محبوب ترین موقعیت های شغلی اروپا محسوب می شود. لازم به ذکر است که همه شهروندان اتحادیه اروپا، منطقه اقتصادی اروپا، سوئیس، به استثنای کرواسی می توانند بدون هیچ محدودیتی در تمامی بخش ها مشغول به کار شوند. این اشخاص در صورتی می تواند در هلند مشغول به کار شوند که هم از مهارت های شغلی هلند تخصص داشته باشند و هم کارفرما به نام آن ها اجازه کار دریافت کند. در حال حاضر مشاغل بسیاری برای افراد جویای کار در هلند وجود دارد، مشاغلی که با طیف وسیعی از شرکت های بین المللی و چند ملیتی درآمیخته است.

کارگران ماهری که دارای دانش لازم در کار خود هستند، دارای بیشترین موقعیت شغلی در هلند می باشند. همچنین گروه مهندسان که مهارت کافی داشته باشند، متخصصین IT، امور مالی و حسابداری، بازاریابی، افرادی که در خرید و فروش تجربه دارند و ارائه دهندگان خدمات، می توانند بیشترین شانس را برای دریافت موقعیت شغلی داشته باشند. همچنین مشاغلی که مربوط به سلامت و درمان می باشند و یا در بخش آموزش، مدیریت داخلی و بخش های مرتبط با نشریات هستند، دارای بیشترین موقعیت شغلی در هلند می باشد.

با توجه به مواردی که اعلام شد افرادی که در بخش خدمات مشغول به فعالیت هستند می توانند با بالا بردن دانش خود و داشتن مدرک تخصصی به راحتی شغل مورد نظر خود را به دست بیاورند. با اینکه در سالهای اخیر نرخ بیکاری بسیار بالا رفته است، اما هلند پایین ترین نرخ بیکاری را در بین کشورهای عضو اتحادیه اروپا داشته است. لازم به ذکر است که برای کار در کشور هلند ملزم به یادگیری زبان هلندی نیستید، ولی دانستن زبان هلندی می تواند موقعیت های کاری بیشتری را برای شما فراهم آورد. پس از دریافت کار مورد نظر خود در هلند، می توانید برای ویزا هلند اقدام کنید و با ارائه مدارک ویزا هلند و دعوتنامه هلند که برای کار ارسال می شود به این کشور سفر کنید. 

درج نظر