فرم ورود به پنل
ثبت نام
رمز عبور را فراموش کرده ام ؟
مدارک مورد نیاز برای ویزای هلند
امتیاز 5 از 5 از بین 149 امتیاز دهنده به مدارک ویزا هلند

مدارک مورد نیاز برای ویزای هلند

برای مراجعه به سفارت هلند و اخذ ویزا هلند ابتدا باید مدارک مورد نیاز ویزا هلند را آماده کنید. ویزا هلند به دو صورت بلند مدت و کوتاه مدت صادر می شود.

ویزای کوتاه مدت شامل:

• ویزای تجاری هلند

• ویزای ملاقات خانواده و وابستگان

• ویزای ترانزیت فرودگاهی

• ویزای ورود مجدد به هلند

ویزای بلند مدت نیز شامل ویزای تحصیلی و ویزای کاری می شود، که متقاضی می تواند زمان بیشتری را در هلند سپری کند. برای دریافت ویزا هلند ابتدا باید وقت سفارت دریافت کنید، سپس مدارک مورد نیاز ویزا هلند را آماده کنید و در وقت سفارت ارائه دهید. این مدارک باید کاملا دقیق باشد. همه مدارک مورد نیاز ویزای هلند باید به زبان انگلیسی ترجمه شده باشند.

مدارک مورد نیاز ویزا هلند:

• اصل و کپی پاسپورت که حداقل شش ماه اعتبار، از زمان برگشت متقاضی داشته باشد.

• اصل و کپی ویزای شنگن قبلی یا ویزای کانادا، استرلیا، آمریکا و انگلستان

• اصل و کپی مدارک شغلی متقاضی به همراه ترجمه به زبان انگلیسی

• لیست شش ماهه واریز بیمه تامین اجتماعی

• معرفی نامه بیانگر ارتباط کاری و سمت فرد متقاضی در شرکت یا سازمان مربوطه

باید حتما دقت داشته باشید که تمام مدارک مورد نیاز، به صورت کامل و بدون نقص تکمیل شده و تحویل داده شود. لازم به ذکر است در صورتی که بلیط هواپیما و یا هتل های هلند را رزرو کرده اید، باید مدارک آن را در اختیار سفارتخانه هلند قرار دهید. در ادامه به چند نکته مهم در ارائه مدارک مورد نیاز ویزای هلند به سفارت اشاره خواهیم کرد. در هنگام ارائه مدارک بانکی در صورتی که مانده حساب شما به صور ناگهانی افزایش پیدا کرده باشد مورد قبول سفارت قرار نخواهد گرفت. دانشجویان و یا دانش آموزان حتما باید گواهی اشتغال به تحصیل و یا کارت دانشجویی و دانش آموزی به همراه داشته باشند. بازنشستگان دولتی حتما باید اصل و کپی کارت و یا حکم بازنشستگی به همرا ه داشته باشند. مدارک بانکی مورد نیاز،  پرینت 3 ماه آخر حساب بانکی با مهر و امضای بانک با مانده حداقل حساب 30 میلیون تومان به زبان انگلیسی و یا کارت اعتباری شخصی بین المللی می باشد. دو قطعه عکس ارائه می شود که سایز آنها باید 4 * 5.3 ، رنگی، با زمینه سفید باشد. در هنگام تحویل مدارک به سفارت باید هزینه ای برابر با 88 یورو به صورت اسکناس تحویل داده شود.

آدرس سفارت هلند در تهران: خیابان دیباجی شمالی، خیابان ارغوان غربی، شماره 60

شماره تماس سفارت هلند: 23660000 (021)

 

درج نظر