فرم ورود به پنل
ثبت نام
رمز عبور را فراموش کرده ام ؟
وقت سفارت هلند
امتیاز 5 از 5 از بین 129 امتیاز دهنده به وقت سفارت هلند

هلند کشور زیبایی است که هم از لحاظ گردشگری هم تحصیلی، کاری، تجاری و زندگی از طرف افراد زیادی انتخاب می شود. برای سفر به هلند باید ویزا هلند را تهیه کنید و مراحل مورد نظر آن را طی کنید. از اولین اقدامات آن تعیین هدف از سفر به این کشور می باشد. بعد از آن باید نسبت به پر کردن فرم درخواست ویزا مورد نظر خود اقدام کرده و از سایت سفارت، وقت سفارت هلند را تهیه کنید. دریافت وقت سفارت هلند یکی از مراحل مهم و الزامی است که در غیر این صورت نمی توانید مدارک مورد نیاز ویزا هلند را در اختیار کنسولگری قرار دهید. باید توجه داشته باشید که در وقت سفارت هلند با شما مصاحبه حضوری خواهد شد و از شما اطلاعات مورد نظر از جمله مدارک ویزا هلند و انگشت نگاری مورد نظر دریافت خواهد شد.

توصیه می کنیم که در وقت سفارت هلند از توضیح درباره هدف از سفر به این کشور و اقامت در هلند دقت کنید تا مبادا ابهام در پاسخگویی شما یکی از دلایل رجکت ویزا هلند شود. زیرا پس از مصاحبه و انگشت نگاری تعیین می شود که شما صلاحیت دریافت ویزای این کشور را دارید یا خیر؟

باید توجه داشته باشید که پیش از گرفتن وقت سفارت هلند مراجعه به سفارت خانه هلند بی فایده است و قابل قبول نمی باشد. برای دریافت وقت سفارت هلند باید به سایت سفارت رفته و از روی تقویم ارائه شده توسط این سایت وقت مورد نظر خود را تعیین کنید یا، می توانید به صورت حضوری نسبت به دریافت وقت سفارت هلند اقدام کنید.

لازم به ذکر است که اگر متقاضیان در روز و ساعت تعیین شده نسبت به حضور در محل اقدام نکنند وقت آن ها باطل شده و باید دوباره نسبت به دریافت آن اقدام کنند. باید توجه داشته باشید که در این مصاحبه باید هزینه مورد نظر را به واحد پول هلند به صندوق سفارت تحویل دهید.

درج نظر