فرم ورود به پنل
ثبت نام
رمز عبور را فراموش کرده ام ؟
واحد پول هلند
امتیاز 5 از 5 از بین 188 امتیاز دهنده به واحد پول هلند

واحد پول هلند

واحد پول هلند در سال های گذشته به نام گیلدر (به انگلیسی: Dutch guilder) و یا گیلدن (به زبان بومی: Nederlandse gulden) بوده است. از سال 2002 به بعد واحد پول هلند به یورو تغییر پیدا کرد. در حال حاضر این کشور با این واحد پولی که به رسمیت شناخته شده است مبادلات جهانی خود را انجام می دهد و در داخل این کشور نیز شهروندان با یورو به امور خود رسیدگی می کنند. بانک هلند نیز مسئولیت کنترل یکای پول در هلند را دارا می باشد.

در هنگام سفر به هلند باید مبلغی را که با خود به همراه می برید یورو باشد. به شما توصیه می کنیم همیشه مقداری از پول خود را علاوه بر اینکه حواله مسافرتی به همراه دارید به صورت نقد به همراه داشته باشید. در هلند می توانید برای اینکه ارز خود را به واحد پول هلند تبدیل کنید همچنین برای استفاده از بانکداری الکترونیکی، خدمات جمع آوری و پرداخت، کارت های اعتباری، تضمین ها و سپرده های ثابت به بانک های این کشور مراجعه کنید. این خدمات می تواند برای افرادی که ساکن این کشور نیستند، هزینه هایی البته بسته به نوع خدمات داشته باشد.

در صورتی که با خود چک مسافرتی به همراه داشته باشید، می توانید به راحتی در این کشور آن را از طریق یکی از بانک ها به پول نقد تبدیل کنید. البته می توان گفت که بسیاری از رستوران ها، هتل های هلند و فروشگاه های هلند نیز آن را می پذیرند و در ازای آن به کارهای شما رسیدگی می کنند. همچنین برای تبدیل آن می توانید از صرافی هایی که از بدو ورود شما در فرودگاه های هلند تا سطح شهر وجود دارند نیز استفاده کنید. همچنین لازم به ذکر است که برای پرداخت هزینه ویزا هلند در کنسولگری نیز باید از واحد پول هلند (یورو) استفاده کنید.

جالب است بدانید که به تازگی، گیلدن کوین که یک واحد پول رمزی در هلند می باشد، در بین تجار و بازرگانان مورد استقبال قرار گرفته است. گیلدن کوین که نام خود را از واحد پول هلند در گذشته گرفته است در آمستردام پایگاه دارد و در هلند به رسمیت شناخته شده است.

 

درج نظر