فرم ورود به پنل
ثبت نام
رمز عبور را فراموش کرده ام ؟
دلایل ریجکت ویزای هلند
امتیاز 5 از 5 از بین 106 امتیاز دهنده به اطلاعات مفید هلند

دلایل ریجکت ویزای هلند

برای سفر به هلند حتما باید ویزا هلند (ویزا شنگن) را تهیه کنید. متقاضیان برای سفر به این کشور می توانند اهداف مختلفی از جمله سفر توریستی، کاری، تجاری، تحصیلی، شرکت در نمایشگاه و... را داشته باشند که باید مدارک مورد نیاز آن ا تهیه کنند. و اما بعضی از افراد موفق به این کار نشده و با رجکت ویزا مواجه می شوند. در این مقاله می خواهیم از دلایل رجکت ویزا هلند صحبت کنیم تا ببینیم چطور می توان از آن جلوگیری کرد.

دلایل رجکت ویزا هلند هر چه که باشد نباید شما را نا امید کند. در این صورت هم می توانید مجددا اقدام کرده و در نهایت ویزا هلند را دریافت کنید. 

یکی از دلایل رجکت ویزا هلند نقص در مدارک می باشد که در این صورت حتما باید مدارک کامل شود. داشتن دعوتنامه هلند برای دریافت ویزا هلند می تواند بسیار مفید باشد. اما باید توجه داشته باشید که در صورتی که این دعوتنامه را داشته باشید، ولی موفق به ارائه آن به هر دلیلی در روز مصاحبه حضوری نشوید، ممکن است دچار نقص پرونده و رجکتی شوید.

از دیگر دلایل رجکت ویزا هلند متقاعد نشدن افسر کنسولگری می باشد. متقاضیان باید اهداف خود را هم در مدارک کتبی خود و هم روز مصاحبه شرح دهند که اگر این اهداف دارای ابهام باشد و یا با ویزا مورد نظر همخوانی نداشته باشد ممکن است موجب رجکت ویزا شود.

توجه داشته باشید که همواره افرادی سودجو به بهانه دریافت فوری ویزا هلند به دنبال کلاهبرداری می باشند، که در این صورت ممکن است با ارائه مدارک جعلی از جانب شما به سفارت خانه هلند، موجب رجکت ویزا و یا حتی به دردسر افتادن شما شوند. در این صورت با احراز هویت، علاوه بر رجکت شدن ویزای شما، ممکن است که منع قانونی پیدا کرده و در برخی موارد حتی تا چندین سال اجازه درخواست ویزا هلند را نداشته باشید. 

توصیه می کنیم که در هنگام ملاقات حضوری در کنسولگری هلند به دور از استرس و نگرانی و سر موقع حاضر شوید تا بتوانید به راحتی مراحل آن را طی کنید. همچنین برای تکمیل مدارک خود و یا حتی تکمیل فرم درخواست ویزا می توانید از کارشناسان مطمئن و مجرب در این زمینه استفاده کنید.

 

درج نظر