فرم ورود به پنل
ثبت نام
رمز عبور را فراموش کرده ام ؟
انگلستان
امتیاز 5 از 5 از بین 417 امتیاز دهنده به اطلاعات کشور ها انگلستان

انگلستان

در اطلاعات کشور انگلستان به بیان اطلاعاتی در مورد شرایط زندگی در این کشور خواهیم پرداخت. در اطلاعات کشور انگلستان، می توان گفت که در اروپای غربی واقع شده است و در غرب این کشور دریای ایرلند و در جنوب آن دریای سلتی وجود دارد. همچنین انگلستان  توسط دریای شمال از شرق و کانال انگلیس از جنوب از قاره اروپا جدا می شود.

پایتخت انگلستان لندن است و زبان رسمی در این کشور انگلیسی می باشد. مساحت کشور انگلستان 245000 کیلومتر مربع است و جمعیت در این کشور حدودا 63 میلیون نفر می باشد. خط طولانی ساحلی انگلستان در حدود 8000 کیلومتر است. جغرافیای انگلستان از بافت جنگلی تا کوهستانی متغیر است. این کشور به دلیل موقعیت خاص جغرافیایی خود دارای آب و هوای ابری همراه با وزش باد و باران می باشد. تقریبا 6 ماه از سال آب و هوا انگلستان سرد است. در تابستان نیز دمای هوا تا 30 درجه سانتیگراد متغیر است.

شرایط اقتصادی انگلستان در سطح بین المللی بسیار رو به رشد است و از اطلاعات کشور انگلستان می توان گفت که رتبه اول جذب سرمایه گذاری در اتحادیه اروپا را دارد. همچنین انگلستان یکی از ده کشور تولید کننده در سطح جهان است. از مهمترین صادرات انگلستان می توان به سوخت، مواد شیمیایی، خوار و بار و مواد غذایی و آشامیدنی و تنباکو اشاره کرد. واحد پول انگلستان پوند استرلینگ می باشد.

از دیگر اطلاعات کشور انگلستان می توان گفت که این کشور چند ملیتی است. خصوصا در سال های اخیر و با مهاجرت قومیت های مختلف به این کشور این مسئله جدی تر شده است. 

جالب است بدانید که امید به زندگی در بین مردم انگلستان برای زنان تا سن 81 سالگی و در بین مردان تا سن 76 سال می باشد. از جاذبه های گردشگری انگلستان می توانیم از چشم لندن، سینمای آیمکس، مادام توسو، آسمان نمای لندن، کاخ باکینگهام، برج لندن، ساعت بیگ بن، كلیسای وست مینستر و سنت پل، منطقه باستانی استون هنج و ساختمان پارلمان انگلستان نام برد.

لازم به ذکر است که در قوانین و مقررات انگلستان برای ورود به این کشور حتما باید ویزا انگلستان تهیه شود تا اجازه ورود به این کشور را داشته باشید.

درج نظر