فرم ورود به پنل
ثبت نام
رمز عبور را فراموش کرده ام ؟
جاذبه های گردشگری انگلستان
امتیاز 5 از 5 از بین 484 امتیاز دهنده به جاذبه های گردشگری انگلستان

جاذبه های گردشگری انگلستان

انگلستان یکی از بخش های مهم و بزرگ بریتانیا محسوب می شود، که دارای تاریخ و فرهنگ غنی می باشد. این کشور که محل تولد شکسپیر است، پشتوانه فرهنگی و هنری بزرگی دارد. 

پایتخت این کشور لندن می باشد، که بیشتر جاذبه های گردشگری انگلستان در آن قرار دارد. در این شهر می توانید شاهد آثاری از جمله حمام آب گرم رومی، بقایای تاریخی استون هنج و دانشگاه هایی با قدمت اعصار، مانند کمبریج و آکسفورد باشید. بیشتر تاریخ این کشور مربوط به دوران روم می باشد. 

در ادامه این مقاله اشاره ای به جاذبه های گردشگری انگلستان خواهیم داشت، تا بیشتر شما را با این کشور زیبا آشنا کنیم.

• یکی از زیبا ترین و مشهور ترین جاذبه های گردشگری انگستان برج الیزابت می باشد، ساعت بنا شده بر روی این برج به نام بیگ بن یکی از مهمترین نمادهای شهر لندن محسوب می شود.

• در نزدیکی برج الیزابت رودخانه تایمز قرار دارد که می توانید با تورهایی مربوط به قایق سواری بر روی این رودخانه، از منظره شهر لذت ببرید.

• بزرگترین چرخ و فلک لندن که به چشم لندن مشهور است، دارای 32 اتاقک بوده و قادر است 25 نفر را حمل کند. بر بالای این چرخ و فلک غول پیکر، لندن زیر پای شماست.

• هاید پارک لندن (Hyde Park) یکی از بزرگترین پارک های لندن محسوب می شود که برای گشت و گذار در آن در طول اقامت در انگلستان باید چند روزی را وقت بگذارید. در این پارک تفریحاتی از جمله اسب سواری، دوچرخه سواری و پیاده روهای زیبایی وجود دارد.

• برای تفریحات کودکان خود می توانید به کادبوری ورد (Cadbury World) که در شهر بیرمنگام قرار دارد سر بزنید. این مکان شبیه کارخانه های شکلات سازی در کارتون ها می باشد، که علاوه بر تفریح، انواع و اقسام شکلات ها نیز در آن پیدا می شود.

جاذبه های گردشگری انگلستان به اینجا ختم نمی شود، و در ادامه می توان از آکواریوم سیاره آبی، موزه ملی فوتبال، اسنودونیا، موزه تاریخ طبیعی دانشگاه آکسفورد، آسمانخراش شارد، گالری ملی، موزه بریتانیا، کاخ وست مینستر، دهکده گرینویچ، گالری ملی پرتره، کاخ باکینگهام، برج لندن و تاور بریج، اتاق جنگ چرچیل، ساحل ژوراسیک، استون هنج و بسیاری مکان های دیگر در کشور انگلستان نام برد. این کشور در فصل های گردشگری بسیار شلوغ است و توصیه می کنیم که برای دریافت ویزا انگلستان و انجام خدمات پیکاپ ویزا در این فصل زودتر از حالت نرمال آن اقدام کنید.

 

درج نظر