فرم ورود به پنل
ثبت نام
رمز عبور را فراموش کرده ام ؟
ویزای تضمینی انگلستان
امتیاز 5 از 5 از بین 101 امتیاز دهنده به ویزای تضمینی انگلستان

ویزای تضمینی انگلستان

برای دریافت ویزای تضمینی انگلستان و اینکه تمام مراحل را به درستی طی کنید، نیاز به همراهی کارشناسان مجرب و آموزش دیده ای دارید که به طور کامل تمام مدارک شما را کنترل کرده و از ایجاد مشکل جلوگیری کند. بعضی از افراد برای دریافت ویزای تضمینی انگلستان به راحتی به افراد سودجو اعتماد کرده و مدارک خود را در اختیار آن ها قرار می دهند، که متاسفانه در بیشتر موارد منجر به سوء استفاده و چه بسا از بین رفتن مدارک و فرصت های شخص برای اخذ ویزای انگلستان می شود. در سایر موارد نیز ممکن است مدارکی که برای اخذ ویزای تضمینی انگلستان توسط افراد سودجو به کنسولگری ارائه می شود، فاقد اعتبار و جعلی بوده و سبب جرم برای شخص متقاضی شود. پس به شما توصیه می کنیم که در طی کردن این مراحل بسیار دقت کنید.

برای دریافت ویزا انگلستان باید ابتدا مدارک ویزا انگلستان را به صورت آنلاین ارسال کنید، سپس برای گرفتن وقت ملاقات حضوری اقدام کنید. مدارکی که در هنگام مراجعه حضوری باید در اختیار سفارت قرار داده شود عبارتند از:

• اصل شناسنامه و کپی آن

• اصل پاسپورت و کپی آن

• اعتبار گذرنامه حداقل باید دو ماه بیشتر از زمان اعتبار ویزای شما باشد

• مدارک مربوط به حساب بانکی

• مدارک کامل شغلی و یا تحصیلی شخص

تمام این مدارک باید به سفارت تحویل داده شود و رسیدی مبنی بر ارائه این مدارک دریافت شود. لازم به ذکر است که باید تمام مدارک به زبان انگلیسی ترجمه شوند و از تمام آن ها کپی تهیه شود. فرم تقاضای ویزا باید برای هر فرد بصورت مجزا پر شود و ضمیمه پرونده شود. اصل مدارک متقاضی، پس از بررسی های لازم بازگردانده می شود. باید توجه داشته باشید که ارائه مدارک جعلی می تواند شما را تا 10 سال از هر گونه درخواست ویزا و سفر به این کشور محروم کند.

درج نظر