فرم ورود به پنل
ثبت نام
رمز عبور را فراموش کرده ام ؟
مشاغل مورد نیاز در انگلستان
امتیاز 5 از 5 از بین 137 امتیاز دهنده به مهارت های شغلی انگلستان

مشاغل مورد نیاز در انگلستان

سالانه افراد زیادی برای کار به انگلستان سفر می کنند. برای کار کردن در انگلستان لازم است بدانید، که مهارت های شغلی انگلستان نیازمند چه مواردی است؟ و آیا مهارت های شغلی شما شامل این گزینه ها می باشد؟

از آنجایی که پیدا کردن شغل در انگلستان زیاد هم کار مشکلی نیست، برای کار در این کشور نیاز دارید که ابتدا کارفرما برای شما ویزا انگلستان از نوع کاری، ارسال کند تا بتوانید برای کار وارد این کشور شوید. با تثبیت اقتصاد در سال 2015 در انگلستان، استخدام در این کشور به بالاترین حد خود در یک دهه رسیده است. 

مهارت های شغلی انگلستان برخی از تخصص ها را در زمینه ساخت و ساز، لوله کشی و بنایی، نقشه کش و ارزیاب کم دارد. با توجه به پیشرفت چشمگیر ساخت و ساز در این کشور نیاز به این مهارت های شغلی بیش از پیش به چشم می آید. 

همچنین این کشور نیازمند مهندسان، در زمینه های مختلف از جمله مهندسی هوا و فضا و متخصصان حمل و نقل و تعمیر و نگهداری از پل های این کشور می باشد. همچنین با توجه به شرایط اقتصادی انگلستان و توسعه کسب و کارهای روز افزون، نیاز به افرادی که بتوانند در زمینه های مختلف شغلی کار بازریابی را انجام دهند بسیار زیاد است. مدیران بازاریابی، خصوصا بازاریابی دیجیتال در انگلستان می توانند در آمد سالانه برابر با 45 هزار پوند در مدت اقامت در انگلستان داشته باشد. 

با وجود کسب و کارهای تازه نیاز به حسابدار نیز در این کشور بسیار زیاد است. همانطور که هر شرکتی در هنگام شروع کار ابتدا باید حسابدار برای خود استخدام کند، بسیاری از این شرکت ها به دنبال حسابداران جوانی می گردند که بتوانند به صورت طولانی مدت در این شغل بمانند. 

با توجه به افزایش رقابت در بازرا های جهانی کشورهای اروپایی در صدد هستند که از هزینه های ناشی از رقابت های جهانی خود کاسته و در نتیجه تصمیم بگیرند که تمامی کالاها و خدمات را در کشور خود و با سطح کیفیت بالاتری با استفاده از نیروی کار موجود در کشور ارائه دهند.

 

درج نظر