فرم ورود به پنل
ثبت نام
رمز عبور را فراموش کرده ام ؟
مراکز خرید مالزی
امتیاز 5 از 5 از بین 139 امتیاز دهنده به مراکز خرید مالزی

مراکز خرید مالزی

مالزی این روزها علاوه بر اینکه به کشوری جذاب برای گردشگران تبدیل شده است، با وجود مراکز خرید مالزی، می توان گفت که به یکی از کشورهای مناسب برای خرید نیز بدل شده است. این امر می تواند به این دلیل باشد که هر ساله در فصل هایی از سال مراکز خرید مالزی دست به تخفیف ها و حراجی های بسیار مناسبی می زند. که اگر شما بتوانید زمان سفر خود را با این خریدهای بسیار مناسب سالانه هماهنگ کنید، مطمئنا از سفر خود لذت بیشتری خواهید برد. مراکز خرید در مالزی در مناطق و شهرهای مختلف از جمله کوالالامپور بسیار مورد استقبال برای گردشگران می باشد. خصوصا مراکز خرید بسیار لوکس در کوالالامپور که بسیاری از برندهای معروف و صاحبان مد و فشن در آن فروشگاه هایی دارند. در ادامه این مقاله به معرفی تعدادی از این مراکز خرید می پردازیم.

• مرکز خرید پاویلیون کوالالامپور که در سال 2007 تاسیس شده است از بروزترین و محبوب ترین مراکز خرید کوالالامپور مالزی محسوب می شود.

• مرکز خرید سوریا KLCC کوالالامپور که در زیر برج های دو قلوی پتروناس قرار دارد و هم جنبه تفریحی دارد و هم برای خرید می توان به این مکان زیبا رفت.

• مرکز خرید مید ولی مگامال کوالالامپور که یکی از بزرگترین مراکز خرید در آسیای جنوب شرقی محسوب می شود و برای خرید جاذبه های بسیار زیادی دارد.

• مرکز خرید گاردن کوالالامپور که پس از عبور از پل عابر پیاده و راه رویی زیر زمینی می توانید وارد آن شوید. معروف ترین برند های دنیا در این مرکز خرید فروشگاه های بسیار بزرگی دارند.

• مرکز خرید استارهیل گالری کوالالامپور که به هتل 5 ستاره جی دبلیو ماریوت متصل است. این مرکز خرید بسیار مدرن و لوکس می باشد و  از تزیینات بسیار زیبایی برخوردار است که برای بازدید کنندگان بسیار هیجان انگیز است.

از دیگر مراکز خرید واقع در کوالالامپور مالزی می توان به مرکز خرید برجایا تایمز اسکوار، مرکز خرید سان وی پیرامید، مرکز خرید وان اوتاما، مرکز خرید سانگی وانگ پلازا و مرکز خرید لو یات پلازا اشاره کرد. ایرانیان عزیز می توانند در صورت تهیه ویزا مالزی و یا انتخاب یکی از تورهای مالزی برای بازدید از جاذبه های گردشگری مالزی و اقامت در مالزی اقدام کنند و از خرید از مراکز خرید مالزی و هتل های مالزی لذت ببرند.

 

درج نظر