فرم ورود به پنل
ثبت نام
رمز عبور را فراموش کرده ام ؟
شرایط مهاجرت به مالزی
امتیاز 5 از 5 از بین 200 امتیاز دهنده به اطلاعات مفید مالزی

شرایط مهاجرت به مالزی

مالزی یکی از کشورهایی است که مورد توجه ایرانیان برای مهاجرت می باشد. برای افرادی که تصمیم به مهاجرت به این کشور را دارند دانستن شرایط مهاجرت به مالزی الزامی می باشد. در صورتی که برای مهاجرت به این کشور یکی از شرایط مهاجرت به مالزی را داشته باشید به راحتی می توانید در این کشور زندگی کنید.

اخذ ویزا کاری و داشتن شرایط لازم برای کار در این کشور می تواند شرایط مهاجرت به مالزی را فراهم کند. اشتغال از طریق سرمایه گذاری و ثبت شرکت در مالزی می تواند برای 2 تا 3 سال اقامت برای فرد متقاضی داشته باشد و به این ترتیب می تواند به مرور این اقامت را تمدید کند. برای اقامت در مالزی و گردشگری به صورت کوتاه مدت نیاز به دریافت ویزا مالزی نیست.

در صورتی که برای کار در این کشور اقدام می کنید حتما باید ویزا کاری از طرف کارفرمایان مالایی دریافت کنید. لازم به توضیح است که افراد نمی توانند به صورت شخصی برای کار در این کشور اقدام کنند.

یکی دیگر از شرایط مهاجرت به مالزی انتخاب این کشور به عنوان خانه دوم می باشد که طی آن فرد باید به مدت 10 سال در این کشور زندگی کند. فرد می تواند به همراه همسر و فرزندان خود و همچنین به همراه پدر و مادر خود و همسرش، که سن بالای 60 سال دارند در این کشور اقامت داشته باشند. پس از اتمام دوره 10 ساله می توان آن را تمدید کرد، در این صورت شخصرمی تواند از تسهیلاتی از جمله، دریافت وام بانکی، استفاده از خدمات بیمه های درمانی، خرید خودرو و... استفاده کند.

 

لازم به ذکر است افرادی که با ویزا توریستی و به امید پیدا کردن کار در طول مدت اقامت در مالزی به این کشور سفر می کنند کار بسیار مشکلی را پیش رو دارند. بسیاری از شرکت ها و موسسات مالایی توجه چندانی به جذب این افراد در موسسات خود ندارند.

درج نظر