فرم ورود به پنل
ثبت نام
رمز عبور را فراموش کرده ام ؟
دعوتنامه مالزی
امتیاز 5 از 5 از بین 335 امتیاز دهنده به اطلاعات مفید مالزی

دعوتنامه مالزی

مسافران می توانند در سفر توریستی به مالزی، بدون نیاز به اخذ ویزا به مدت 14 روز در این کشور اقامت داشته باشند. در صورتی که قصد اقامت بیشتر از زمانی که گفته شد را داشته باشید، می توانید برای دریافت ویزا مالزی اقدام کنید که به شما اجازه می دهد به مدت 2 ماه در این کشور بمانید.

در نظر داشته باشید که این ویزا در صورتی صادر می شود که متقاضی دعوتنامه مالزی را، از وابستگان درجه یک خود دریافت کرده باشد. دعوتنامه مالزی برای اخذ ویزای سوشیال مالزی مورد نیاز می باشد. برای دریافت دعوتنامه مالزی باید شخص دعوت کننده مدارکی را که در ادامه اعلام می کنیم برای شخص دعوت شونده در ایران ارسال کند.

این مدارک عبارت است از:

• صفحه اول پاسپورت دعوت کننده که در مالزی ساکن می باشد

• صفحه ویزای دعوت کننده

• قرار داد اجاره و یا خرید منزل دعوت کننده

• نامه اشتغال به کار و یا اشتغال به تحصیل که به این نامه کانفیرمیشن لتر می گویند

• پرینت موجودی حساب بانکی شخص دعوت کننده در مالزی که باید مبلغ حداقل 8 میلیون تومان در حساب بانکی خود داشته باشد و رسید موجودی حساب را برای فرد، در ایران به همراه مدارک بالا ارسال نماید.

دعوتنامه را شخص دعوت کننده در برگه ای تایپ کرده و از آن پرینت می گیرد، آن را امضا می کند و به صورت اسکن برای شخص متقاضی در ایران ارسال می کند. فرد دعوت شونده نیز باید به همراه مدارک بالا بلیط رفت و برگشت به مالزی برای این دو ماه را رزرو کند. همچنین به همراه سایر مدارک اصل پاسپورت، دو قطعه عکس و مبلغ 19 هزار تومان را به سفارت تحویل دهد. در همین موقع باید فرم درخواست ویزا مالزی را از سفارت خانه مالزی دریافت کرده و به صورت دقیق و خوانا پر کند، تا با سایر مدارک ویزا مالزی آن را نیز تحویل دهد.

پروسه تایید و یا عدم تایید ویزای مالزی 5 تا 10 روز به طول می انجامد. در صورت تایید می توانید با تحویل ویزای مالزی به این کشور سفر کنید. توجه داشته باشید که این نوع ویزایی که اطلاعات آن اعلام شد، صرفا توریستی می باشد و برای گردشگران و یا افرادی که برای بازدید از اقوام و بستگان خود به این کشور سفر می کنند، صادر می شود. در صورتی که بخواهید ویزای کاری و یا تجاری دریافت کنید، باید پروسه ای که اعلام شد، از طرف شرکت و یا کارفرمای مالایی انجام شود.

درج نظر