فرم ورود به پنل
ثبت نام
رمز عبور را فراموش کرده ام ؟
شرایط مهاجرت به گرجستان
امتیاز 5 از 5 از بین 473 امتیاز دهنده به شرایط مهاجرت به گرجستان

شرایط مهاجرت به گرجستان

کشور گرجستان به تازگی در راستای پیشرفت اقتصادی و تلاش برای رسیدن به استانداردهای زندگی اروپایی در حال تلاش می باشد. از این رو اگر شرایط مهاجرت به گرجستان را دارید، می توانید با انتخاب مسیر درست، به این امر دست پیدا کنید. ظرفیت ها و شرایط اقتصادی این کشور، شرایط مهاجرت به گرجستان را برای متقاضیان از طرق مختلف فراهم کرده است. 

از جمله شرایط مهاجرت به گرجستان خرید ملک در این کشور می باشد. در صورتی که توانایی خرید ملک به مبلغی حدود 35 هزار دلار آمریکا را دارید می توانید اقامت یک ساله موقت دریافت کنید. تا زمانی که ملک به نام شما باشد تا 6 سال می توانید سالانه اقامت خود را تمدید کنید. پس از گذشت این مدت می توانید برای اقامت دائم گرجستان درخواست دهید. اصولا خرید ملک برای دریافت اقامت گرجستان از مطمئن ترین روش های مهاجرت به گرجستان می باشد، که همیشه به نتیجه مثبت می رسد.

اگر شرایط سرمایه گذاری و یا ثبت شرکت قانونی در گرجستان را تا مبلغ حداقل 300 هزار لاری (واحد پول گرجستان) یا 120 هزار دلار آمریکا دارید، می توانید برای اقامت دائم این کشور اقدام کنید. در موارد دیگر افرادی که شرایط پیدا کردن کارفرمایی که نیاز به تخصص و استخدام شما داشته باشد را دارید، با ارسال ویزا گرجستان می توانید برای اقامت موقت و کار در این کشور به گرجستان مهاجرت کنید. توجه داشته باشید، که پس از چندین سال استخدام و اقامت در گرجستان می توانید برای اقامت این کشور درخواست دهید.

و اما اگر قصد ازدواج با یکی از شهروندان گرجی را دارید، شانس دریافت ویزا گرجستان و اقامت دائم این کشور نیز برای شما فراهم خواهد بود. ازدواج باید به صورت رسمی ثبت شود. در این صورت باید زوجین به مدت سه سال زندگی مشترک در گرجستان داشته باشند. پس از آن فرد غیر گرجی می تواند برای دریافت اقامت دائم این کشور اقدام کند.

درج نظر