فرم ورود به پنل
ثبت نام
رمز عبور را فراموش کرده ام ؟
هتل های گرجستان
امتیاز 5 از 5 از بین 239 امتیاز دهنده به هتل ها گرجستان

هتل های گرجستان

قبل از سفر به گرجستان، حتما پیدا کردن هتلی مناسب که به تمام نیازهای شما در طول سفر پاسخ دهد بسیار مهم است. باید به شما این اطمینان را بدهیم که هتل های گرجستان بسیار متنوع هستند و مسافران عزیز می توانند به راحتی، بسته به نیازهای خود یکی از هتل های گرجستان را انتخاب کنند.

هتل های گرجستان از یک تا پنج ستاره و اتاق های هاستل وجود دارد، که می توانید به راحتی به آنها دسترسی داشته باشید. و اما می توان گفت که بیشتر هتل های گرجستان از امکانات اولیه مناسبی از جمله، تهویه مناسب، سرویس دهی به موقع، خدمات 24 ساعته پذیرش مسافران، عدم پذیرش حیوانات خانگی، اتاق های 1 تا 3 تخته و خانوادگی، رستوران و کافه و حتی مراکز خرید و دیگر امکانات هستند.

و اما هتل های لوکس را می توانید بیشتر در تفلیس پیدا کنید. اگر قصد اقامت در یکی از هتل های لوکس در گرجستان را دارید در ادامه با ما باشید. این هتل ها طبعا بسیار گران هستند اما باید ببینید که چه در انتظار شماست!

هتل رادیسون بلو ایوریا (Radisson Blu Iveria Hotel) که در شهر تفلیس واقع شده است، در سال 2016 یکی از هتل های برتر گرجستان از نظر مسافران بوده است. این هتل که ساختمانی شیشه ای دارد، منظره بسیار زیبا و چشم نوازی را در معرض دید مسافران قرار می دهد. این هتل 249 اتاق دارد و دارای اینترنت رایگان می باشد. از دیگر امکانات این هتل می توان به استخر، سالن بدنسازی، رستوران، آبگرم و ماساژ و پارکینگ رایگان اشاره کرد.

اگر می خواهید اقامتی مجلل در شهر تفلیس داشته باشید حتما سری به هتل ماریوت تفلیس (Tbilisi Marriott Hotel) بزنید. این هتل دومین هتل برتر تجاری تفلیس، سومین هتل برتر رمانتیک تفلیس و هشمین هتل برتر لوکس می باشد.

از دیگر هتل های لوکس در گرجستان:

• هتل پرفرنس هالینگ تفلیس (Hotels and Preference Hualing Tbilisi)

• هتل بالتیمور تفلیس (The Biltmore Hotel Tbilisi)

توصیه می کنیم که قبل از سفر به گرجستان حتما هتل خود را رزرو فرمایید. گرجستان به دلیل راحتی سفر از ایران، جاذبه های گردشگری و نیاز نداشتن ویزا گرجستان برای ایرانیان، گردشگران زیادی را به خود جذب می کند.

 

درج نظر