فرم ورود به پنل
ثبت نام
رمز عبور را فراموش کرده ام ؟
درباره کانادا
امتیاز 5 از 5 از بین 235 امتیاز دهنده به درباره کانادا

درباره کانادا

اگر علاقه مند هستید که درباره کانادا مطالعه داشته باشید، خواندن این مقاله را از دست ندهید. درباره کانادا می توان گفت که این کشور دارای مساحتی برابر با 9984670 کیلومتر مربع می باشد، که بعد از روسیه وسیع ترین کشور دنیا به حساب می آید. حال تصور کنید که در چنین کشور پهناوری جمعیت تنها چهل میلیون نفر می باشد و در نتیجه با این تراکم جمعیت کم، فاصله شهرها از یکدیگر زیاد می باشد.

شاید جالب باشد درباره کانادا بدانید، که شمالی ترین کشور قاره آمریکا می باشد. در قوانین و مقررات کانادا برای ورود به این کشور حتما باید ویزا کانادا را تهیه کنید. در غرب کانادا شهرهای ونکوور، ویکتوریا، کالگری و در مرکز این کشور شهرهای نایگارا فالز، تورنتو، اتاوا، مونترال و شهر کبک و در شمال این کشور می توان گفت شهرهای وایتهورس و یلونوف مقصد اصلی گردشگران می باشد.

در سال های اخیر کشور کانادا شرایط نسبتا ساده ای را برای متقاضیان ویزا کانادا در نظر گرفته است.

کانادا از نظر اجتماعی و سرمایه گذاری، درمانی و در سایر موارد دارای استاندارهای بالای زندگی از منظر امنیت و ایمنی و همچنین با سواد ترین کشور دنیا، به این دلیل که نیمی از مردم کشورش تحصیلات دانشگاهی دارند می باشد. کانادا همیشه در لیست 10 کشور برتر از نظر کیفیت زندگی بوده است.

درباره کانادا و شرایط اقتصادی کانادا می توان گفت که همواره در لیست پنج کشور برتر اقتصادی در گروه کشورهای جی 7 بوده و در لیست کشورهای جی 20 بهترین کشور برای بیزینس می باشد.

کانادا با سه اقیانوس هم مرز می باشد و هزاران دریاچه و رود در این کشور وجود دارد. آب و هوا کانادا از هوایی سرد تا معتدل و جنگل و کوه و سواحل در کانادا وجود دارد. توصیه می کنیم که اگر برای گردشگری به این کشور می روید حتما از پارک های ملی کانادا نیز دیدن کنید و از آن لذت ببرید.

 

درج نظر