فرم ورود به پنل
ثبت نام
رمز عبور را فراموش کرده ام ؟
دلایل ریجکت ویزای کانادا
امتیاز 5 از 5 از بین 260 امتیاز دهنده به اطلاعات مفید کانادا

دلایل ریجکت ویزای کانادا

در هنگام دریافت ویزا کانادا عواملی وجود دارد که باعث می شود، درخواست شما رجکت شود. اما راه های مقابله با این مشکل چیست؟ و چگونه می توان از بروز آن جلوگیری کرد تا وقت و هزینه پرداخت شده از بین نرود؟

دلایل رجکت ویزای کانادا با توجه به نوع درخواست ویزا متفاوت است. یکی از دلایل رجکت ویزای کانادا می تواند، نواقص پرونده متقاضی باشد. در هنگام پر کردن فرم های درخواست ویزا حتما باید دقت کنید و از هر گونه اشتباه و دروغ و یا جعل اسناد خودداری کنید. برای این کار و جلوگیری از بروز مشکلات این چنینی، می توانید از راهنمایی کارشناسان مجرب و آموزش دیده استفاده کنید. از دیگر دلایل رجکت ویزای کانادا متقاعد نشدن افسر کنسولگری می باشد، که درصد بالایی از رجکت های ویزای کانادا را شامل می شود.

یکی دیگر از دلایل رجکت ویزای کانادا، عدم ارائه اسناد، جهت اثبات توانایی مالی مناسب، برای هزینه سفر می باشد. همچنین اگر فردی که برای شما دعوتنامه کانادا ارسال می کند، توانایی مالی کافی نداشته باشد و حقوق ماهانه شخص پایین تر از مبلغ اعلام شده باشد و یا مدارک ویزا کانادا را نتواند به صورت کامل ارائه دهد، موجب رجکت ویزای کانادای شما خواهد شد.

توصیه می کنیم برای سفر خود دلایل و یا برنامه ریزی مناسبی ارائه دهید، تا درخواست شما رجکت نشود. نقص در ارائه مدارک نیز می تواند درخواست شما را رجکت کند. و اما پس از رجکت ویزا چه اقداماتی باید انجام دهیم؟

بسیاری از افراد، در درخواست اول دچار رجکتی و عدم پذیرش می شوند. دلایل رجکتی طی نامه ای به شما اعلام خواهد شد. پس در مراجعه مجدد خود تلاش کنید که تمام نواقص بر طرف شوند، تا بتوانید اعتماد افسر کنسولگری را به خود جلب کنید. هر چند که برای مراجعه مجدد پس از رجکت شدن ویزا کانادا محدودیتی وجود ندارد ولی به شما توصیه می کنیم که ابتدا تمام نواقص پرونده خود را برطرف کنید. باید توجه داشته باشید که در مراجعه مجدد خود پس از رجکت باید پروسه انگشت نگاری و پرداخت هزینه های مربوط به آن تکرار شود. 

 

درج نظر