فرم ورود به پنل
ثبت نام
رمز عبور را فراموش کرده ام ؟
دعوتنامه کانادا
امتیاز 5 از 5 از بین 296 امتیاز دهنده به اطلاعات مفید کانادا

دعوتنامه کانادا

وقتی درخواست ویزا کانادا می کنید، در برخی مواقع از شما دعوتنامه کانادا خواسته می شود، پس به افرادی که می خواهند دعوتنامه کانادا تنظیم کنند، توصیه می کنیم که این کار را بسیار صادقانه و به دور از ابهام انجام دهند تا با مشکل روبرو نشوند. دعوتنامه کانادا صرفا کمک می کند که در خواست ویزا کانادا سریعتر رسیدگی شود و در حقیقت هدف شما را از سفر به کانادا مشخص می کند. لازم به ذکر است که دعوتنامه کانادا به این معنی نیست که وقتی شخص وارد کانادا می شود تمام مسئولیتش بر عهده شما می باشد. 

انواع دعوتنامه کانادا:

• دعوتنامه خویشاوندی کانادا

• دعوتنامه شرکت در کنفرانس و یا همایش در کانادا

• دعوتنامه کالج در کانادا

دعوتنامه خویشاوندی حتما باید از طرف شخصی که دارای اقامت در کانادا است، برای یکی از اعضای خانواده خود ارسال شود. این نوع دعوتنامه رایج ترین نوع آن است.

گاهی نیز شرکت و یا سازمانی از شما دعوت می کند که برای شرکت در کنفرانس علمی، خبری و... و یا همایش به کانادا سفر کنید. 

گاهی نیز برای گذراندن دوره آموزشی 6 ماهه کالج و یا زبان انگلیسی می توان برای شخص دعوتنامه کالج در کانادا را ارسال کرد.

اما برای ارسال دعوتنامه چه اطلاعاتی، از فرد دعوت شونده را باید به سفارت ارائه داد؟ این مدارک شامل نام کامل شخص، تاریخ تولد، آدرس و شماره تماس، نسبت شخص با شما، هدف از سفر، مدت زمان اقامت در کانادا، محل اقامت در کانادا و اینکه در این مدت هرینه های خود را چگونه تامین می کند و اینکه چه زمانی قرار است کانادا را ترک کند. 

در ادامه به مدارکی که فرد دعوت کننده باید در اختیار سفارت قرار دهد اشاره می کنیم:

نام کامل شخص، تاریخ تولد، آدرس و شماره تماس، عنوان شغلی، ارائه سندی که شما شهروند و مقیم کانادا هستید، جزئیات مربوط به خانواده، اعلام تعداد افرادی که در خانه شما زندگی می کنند، تعهد امضا شده از طرف شما برای ساپورت مالی پدر و مادر یا پدر بزرگ و مادر بزرگ در طی مدتی که در کانادا مهمان هستند، همچنین باید سندی ارائه دهید که نشان دهد درآمد شما از میزان هزینه و تامین خانواده خود و تعداد افرادی که دعوت  می کنید در ماه بیشتر است، مدارکی هستند که باید ارائه شود. در این صورت می توانید برای دریافت ویزا کانادا سریعتر اقدام کنید.

 

درج نظر