فرم ورود به پنل
ثبت نام
رمز عبور را فراموش کرده ام ؟
مشاغل مورد نیاز سوئیس
امتیاز 5 از 5 از بین 210 امتیاز دهنده به مهارت های شغلی سوئیس

مشاغل مورد نیاز سوئیس

سوئیس یک کشور فوق العاده زیبا با کیفیت بالای زندگی، گران اما با درآمدهای بالا است. سوئیس کشور کوچکی است اما نیروی کار در این کشور بسیار ماهر و متخصص است. شرایط اقتصادی در سوئیس پایدار می باشد و مهارت های شغلی سوئیس برای افرادی که در آن ها تخصص داشته باشند، می تواند بسیار درآمد زا باشد.

از جمله مهارت های شغلی سوئیس که دانستن آن برای افرادی که برای مهاجرت کاری به این کشور اقدام می کنند، مشاغل متعددی برای کارگران ماهر در بخش مهندسی و فناوری، دارو، مشاوره، بانکی، بیمه و فناوری اطلاعات، تحلیل گری مالی، تحلیل گری کسب و کار و تحلیل گری سیستم، مهندسی برق می باشد. اگر دارای مهارت های شغلی سوئیس هستید به راحتی می توانید شغل مورد نظر خود را پیدا کنید.

واقعیت این است که در درجه اول، بازار کار سوئیس با اهالی این کشور پر می‌شود، در درجه دوم، اولویت با سایر اروپایی‌ ها است و در آخر نیروهایی که از جهان سوم تقاضای کار دارند، مورد بررسی قرار خواهند گرفت. برای یافتن کار نیز می توانید به وبسایت ها و روزنامه های کاریابی متعددی که در سوئیس وجود دارد، برای پیدا کردن شغل مورد نظر خود مراجعه کنید. علاوه بر آن ها آژانس های کاریابی متعددی نیز در این کشور وجود دارد، که می تواند به راحتی شما را در این زمینه راهنمایی کنند.

توجه داشته باشید، که برای اقامت کاری در این کشور باید ویزا سوئیس را به منظور کار یا تجارت درخواست کنید. از جمله مهارت های لازم برای مهاجران جویای کار در سوئیس که به وضعیت شغلی و استخدام آن ها کمک کرده و یک امتیاز محسوب می شود، دانستن زبان این کشور است. لازم است بدانید که این کشور دارای سه زبان اصلی و رسمی انگلیسی، آلمانی و سوئیسی می باشد. توجه داشته باشید که زبان انگلیسی زبان رسمی در محل کار و تجارت افراد در سوئیس می باشد. اگر می خواهید برای کار کردن در حرفه ای منظم، بخش سلامت، آموزش، فناوری، قانون و یا بخش های اجتماعی در سوئیس مشغول به کار شوید، به مدارک تحصیلی به رسمیت شناخته شده ای نیاز خواهید داشت. حتی اگر شما متعلق به اتحادیه اروپا و یا منطقه اقتصادی اروپا می باشید، شرایط برای شما راحت تر نیز خواهد بود.

مدارک علمی یکی از دانشگاه های سوئیس نیز، پس از فارغ التحصیلی در این کشور، با توجه به تخصصی که دریافت کرده اید بسیار کار آمد می باشد.

درج نظر