فرم ورود به پنل
ثبت نام
رمز عبور را فراموش کرده ام ؟
شرایط زندگی در کانادا
امتیاز 5 از 5 از بین 445 امتیاز دهنده به زندگی در کانادا

شرایط زندگی در کانادا

سالانه 240 هزار نفر برای زندگی در کانادا به این کشور مهاجرت می کنند. با توجه به این که این کشور سیاست های افزایش جمعیت خود را بر پایه مهاجرت نیروی انسانی متخصص و کارآمد چیده است، شاید بی دلیل نباشد که مهاجران از شرایط زندگی در کانادا راضی هستند. این رضایت 82 درصدی از شرایط زندگی در کانادا باعث کاهش جرم و جنایت در این کشور شده است. آیا واقعا زندگی در کانادا مناسب است؟

تحصیل و خدمات پزشکی در همه نقاط کانادا برای شهروندان و دارندگان اقامت در کانادا رایگان است. این کشور برای افرادی که قصد خرید مسکن و یا سرمایه گذاری دارند وام هایی با بهره پایین ارائه می دهد. جالب است بدانید که در این کشور، یادگیری زبان های انگلیسی و فرانسه به صورت رایگان صورت می گیرد. 

میانگین درآمد کار معمولی در کانادا بین 1600 تا 3000 دلار ماهانه می باشد، که برابر با ساعتی 10 دلار است. میانگین مخارج زندگی برای هر فرد در ماه نیز بین 1200 تا 2500 دلار می باشد. حقوق افراد متخصص در این کشور بسیار بالا است و تا 20 هزار دلار نیز می رسد. امنیت در کانادا به قدری بالاست که کمترین میزان جرم و جنایت در دنیا در این کشور اتفاق می افتد و جزء 10 کشور اول دنیا در امنیت است. این امنیت همچنین در موارد دیگر زندگی در این کشور از جمله سرمایه گذاری، شغل، مسکن، تولید و صنعت نیز تاثیر زیادی داشته است. کانادایی ها در طول سال تنها ۱۷۰۲ ساعت کار می‌کنند و بیش از ۸۰ درصد مردم این کشور می گویند لحظات خوب و مثبت زندگی ‌شان در روز، بیش از لحظات منفی است. کانادایی ‌ها با هر متر و معیاری مردمانی مرفه هستند. قانون مداری مردم کانادا و احترام به حقوق یکدیگر خصوصا حقوق افرادی که به این کشور مهاجرت کرده اند این کشور را از نظر فرهنگی بسیار غنی نشان می دهد. برای زندگی در کانادا باید قوانین و مقررات کانادا را مطالعه کنید تا بتوانید به راحتی با این کشور و مردم آن ارتباط بر قرار کنید. همچنین لازم به ذکر است که برای زندگی در کانادا باید حتما ویزا کانادا را تهیه نمایید.

 

درج نظر