فرم ورود به پنل
ثبت نام
رمز عبور را فراموش کرده ام ؟
هتل های انگلستان
امتیاز 5 از 5 از بین 251 امتیاز دهنده به هتل ها انگلستان

هتل های انگلستان

انگلستان کشور بسیار زیبایی است که برای سفر به آن می توانید، در بین تنوع زیاد بین قیمت ها و مکان های هتل های انگلستان یکی را انتخاب کنید. انتخاب یکی از هتل های انگلستان بستگی بسیار زیادی به کیفیت و مبلغی دارد که مورد نظر شما است. با اینحال می توانید، از هتل های مقرون به صرفه تا هتل های لوکس و گران قیمت انگلستان یکی را انتخاب کنید.

یکی از هتل های انگلستان که بسیار لوکس و زیبا است هتل 41 می باشد، که در پشت قصر باکینگهام و در مقابل Royal Mews و در لندن قرار گرفته است. این هتل دارای اتاق های بسیار زیبا و سرویس دهی فوق العاده ای در سطح هتل های 5 ستاره می باشد. پنجره های این هتل رو به کاخ باکینگهام باز می شود. سبک لوکس و انگلیسی این هتل به شدت حفظ شده است.

از دیگر هتل های انگلستان می توان به هتل هزاره در منطقه می فر لندن اشاره کرد. این هتل در قطب منطقه مدرن لندن و در نزدیکی خیابان های آکسفورد و بوتیک های خیابان بوند، در محوطه وسیع هاید پارک لندن و باغ کنزینگتون، واقع شده است. ساختمان این هتل مربوط به خانه ای بزرگ در قرن هجدهم می باشد. جالب است بدانید که افراد مشهوری تا به حال در این هتل اقامت داشته اند و رویدادهای مهم جهانی بسیاری در این هتل برگزار شده است. این هتل جایی است که پیروزی ولینگتن علیه ناپلئون برای اولین بار اعلام شد.

هتل سنت ارمینز، هتل 4 ستاره کوچکی است که در عین حال موقعیت مناسبی دارد. این هتل در محله‌ آرامی در قلب وست مینستر (Westminster) و در چند قدمی کاخ باکینگهام، مجلس پارلمان و چرخ و فلک معروف به چشم لندن واقع شده است. بنابراین می تواند مکان مناسبی برای گردشگران و بازدید از جاذبه های گردشگری انگلستان باشد.

هتل انداز در خیابان لیورپول لندن نیز از دیگر هتل های 5 ستاره و لوکس لندن است، که دارای ساختمان زیبای ویکتوریایی با آجرهای قرمز است. این هتل در سال 1984 ساخته شده است و در نزدیکی ایستگاه قطار لیورپول واقع شده است، که تنها با 15 دقیقه پیاده روی به برج و کلیسای سنت پیتر می رسید. سالن ها و رستوران های آن دارای تزیینات کلاسیک اما اتاق های آن بسیار مدرن و مجهز به تلوزیون، تهویه مطبوع، حمام تجهیز به وسایل سازگار با محیط زیست می باشد، که برای اقامت در انگلستان بسیار لذت بخش می باشد.

هتل کلاریجز نیز از جمله هتل های 5 ستاره انگلستان می باشد، که به دلیل فراوانی مهمانان بانفوذ و ثروتمند با نام شعبه کاخ باکینگهام افتتاح شد. فضای داخلی زیبا و جذاب آن، افراد مشهوری را به خود جذب می کند و رستوران گوردن رامسی (Gordon Ramsay) در کلاریجز تبدیل به مکانی مقدس برای افراد شکمو شده است.

درج نظر