فرم ورود به پنل
ثبت نام
رمز عبور را فراموش کرده ام ؟
هتل های هلند
امتیاز 5 از 5 از بین 182 امتیاز دهنده به هتل ها هلند

هتل های هلند

هتل های هلند از تنوع بسیار بالایی برخوردار است. می توانید هتل خود را از بین مکان هایی که در نزدیکی کانال های زیبای داخل شهر و یا اطراف آن است، انتخاب کنید. با دریافت ویزا هلند می توانید از گردشگری در بین باغ های گل و طبیعت زیبای داخل شهر که از جاذبه های گردشگری این کشور محسوب می شود دیدن کنید.

در ادامه این مطلب به تعدادی از هتل های هلند اشاره خواهیم کرد. لازم به ذکر است که بیشتر این هتل ها از امکانات اولیه مطلوبی برخوردار می باشند، که می تواند تمام نیازهای اولیه شما را تامین کند. تهویه مطبوع، رستوران، کافه، پذیرش 24 ساعته، اینترنت بی سیم و... از جمله امکانات ابتدایی در این هتل ها می باشد.

• هتل آتلانتا (Hotel Atlanta) که 2 ستاره بوده و در مرکز شهر قرار دارد. این هتل رنگ و بویی کلاسیک دارد و فاصله آن تا بازار گل تنها 3 دقیقه می باشد. همچنین دسترسی از این هتل به جاذبه های گردشگری هلند بسیار راحت می باشد.

• هتل کپ سیتی سنتر (Hotel Kap City Centre) که بسیار مقرون به صرفه و ارزان قیمت در مدت اقامت در هلند می باشد. این هتل 2 ستاره اتاق های بسیار تمیز و مناسبی دارد. همچنین دسترسی مناسبی به مکان های دیدنی شهر دارد.

• هتل آگورا (Hotel Agora) 2 ستاره بوده که در خانه ای قدیمی، در کنار کانال آب قرار دارد. این هتل دارای اتاق هایی کلاسیک و امکانات مناسب از جمله رستوران های محلی و بازار گل که در اطراف آن قرار دارد برخوردار می باشد. 

• هتل آپوستروف (Apostrophe B&B) 2 ستاره بوده و اتاق های بسیار راحتی دارد. انگار در منزل خود سکونت دارید. همچنین حیاطی کوچک و زیبا نیز دارد که می توانید ساعاتی را در آن بگذرانید. همچنین دسترسی مناسبی به مکان های دیدنی دارد و فاصله آن تا مترو تنها 10 دقیقه می باشد.

از دیگر هتل هایی که در همین سطح می توان به آن اشاره کرد هتل اونیو (Avenue Hotel)، هتل دی پاریس آمستردام (Hotel De Paris Amsterdam)، هتل الکساندر (Hotel Alexander)، هتل موتزارت (Mozart Hotel)، هتل کانشس وندل پارک (Conscious Hotel Vondelpark)، هتل آتلانتیس آمستردام (Hotel Atlantis Amsterdam)، هتل پارک این بای رادیسون آمستردام ایرپورت اسخیپول (Park Inn by Radisson Amsterdam Airport Schiphol)، هتل بلو مانسیون (Blue Mansion Hotel) و هتل هربرگ آمستردام ایرپورت (Hotel Herbergh Amsterdam Airport) می باشد.

 

درج نظر