فرم ورود به پنل
ثبت نام
رمز عبور را فراموش کرده ام ؟
هتل های مالزی
امتیاز 5 از 5 از بین 332 امتیاز دهنده به هتل ها مالزی

هتل های مالزی

بدون شک یکی از مهم ترین مسائلی که قبل از سفر به مالزی بعد از ویزا مالزی، ذهن شما را به خود مشغول خواهد کرد، انتخاب یکی از هتل های مالزی در طول اقامتتان در مالزی است. هتل های مالزی که بهترین های آن را در کوالالامپور مشاهده خواهید کرد بسته به نیاز شما و توانایی مالی شما به انواع مختلفی تقسیم می شود تا شما بتوانید به راحتی و با هر بودجه و نیازی که دارید یکی از هتل های مالزی را انتخاب کنید.

هتل های مالزی دارای امکانات اولیه مناسب برای پذیرایی از مسافران می باشند. در این هتل ها شاهد تهویه مناسب، رستوران، استخر، سونا، خدمات به سالمندان، سالن های ورزشی و... می باشید. در ادامه این مقاله به معرفی برخی از هتل های برتر در کوالالامپور مالزی می پردازیم.

·         ویلا سامادهی (Villa Samadhi) که از ظاهری منحصر به فرد که اطراف آن را تالاب در برگرفته تشکیل شده است. برخی از اتاق ها دارای آشپزخانه، باغ و بالکن هستند که به سمت حیاط هتل می باشد.

·         هتل ایمپیاناکی.ال.سی.سی (Impiana KLCC Hotel) که در مرکز شهر واقع شده است و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. استخر و کافه این هتل به صورت 24 ساعته در دسترس است. این هتل دسترسی مناسبی به جاذبه های گردشگری مالزی دارد.

·         مجستیک هتل کوالالامپور (The Majestic Hotel KL) که اثری تاریخی می باشد که به ثبت ملی نیز رسیده است. این هتل به مکانی برای اتفاقات اجتماعی هیجان انگیز، میزبانی مراسم های دولتی و محلی برای اقامت گردشگران برجسته بین المللی می باشد. همچنین این هتل دسترسی بسیار مناسبی به جاذبه های گردشگری مالزی دارد.

·         هتل مایا کوالالامپور (Hotel Maya KL) که از نوع هتل آپارتمان می باشد و در نزدیکی مرکز شهر واقع شده است. یکی از ویژگی های این هتل دید مناسب آن به آسمان خراش ها و استخر آب درمانی اش می باشد.

·         هتل ماندارین اوریینتال کوالالامپور (Mandarin Oriental KL) که یکی از بزرگترین هتل های کوالالامپور می باشد و دارای 5 رستوران است. این هتل دقیقا در مجاورت برج های دوقلوی پتروناس واقع شده است.

·         لاشانگری هتل (Shangri-La Hotel KL) که برنده جایزه بهترین هتل کوالالامپور بوده است و لوکس ترین هتل این شهر محسوب می شود. میهمانان این هتل از خانواده های سلطنتی و متمول می باشند.

 

از دیگر هتل های واقع در مالزی و شهر کوالالامپور می توان از هتل آنگون بوتیکیو (Anggun Boutique)، کارکوسا سری نگارا (Carcosa Seri Negara)، پیکولو هتل (The Piccolo hotel)، چاینا تاون بوتیکو هتل (Chinatown Boutique Hotel) نام برد.

درج نظر