فرم ورود به پنل
ثبت نام
رمز عبور را فراموش کرده ام ؟
تفریحات هلند
امتیاز 5 از 5 از بین 499 امتیاز دهنده به تفریحات هلند

تفریحات هلند

هلند یکی از کشورهای زیبا است که به باغ های گل و گیاهان کمیاب معروف است. تنها قدم زدن در این شهر می تواند یکی از تفریحات هلند محسوب شود. هر ساله با برگزاری فستیوال های گل و موسیقی گردشگران زیادی برای بازدید از این کشور اقدام به دریافت ویزا هلند می کنند. همچنین کانال های آبی در سطح شهر و قایق سواری بر روی آن ها می تواند یکی از تفریحات هلند به حساب بیاید. بیشتر خانواده های هلندی آخر هفته خود را داخل این قایق ها می گذرانند و اوقات خوشی را برای خود فراهم می کنند. همچنین می توانید در کشتی و در حال خوردن پیتزا در کانال پیتزا کروز (Canal Pizza Cruises) به مدت 90 دقیقه لحظات خوشی را در کنار خانواده سپری کنید.

برای تفریحات هلند توصیه می کنیم به باغ وحش های این کشور نیز سر بزنید. این باغ وحش ها از مناظر و بخش های مختلفی تشکیل شده است. همچنین تعدادی از حیوانات کمیاب را نیز می توانید در آن ها مشاهده کنید. از جمله باغ وحش های هلند می توان به Artis که از اولین باغ وحش های این کشور بوده است، باغ ‌وحش  Burgers zoo، Dierenpark Amersfoort،  Emmen Wildlands، Diergaarde Blijdorp، Safaripark Beekse، Ouwehands Rhenen نام برد.

استخر شنای سرپوشیده دِ میراندآباد (De Mirandabad Swimming Pool) از لذت بخش ترین تفریحات هلند برای گردشگران و کودکان می باشد. این مکان دارای نورهای تزئینی در کف آب و سقفی گنبدی شکل می باشد که فضای جذابی را در طول اقامت در هلند فراهم کرده است. ساعات بازدید آن از روز شنبه تا جمعه از 7 الی 22 و در روزهای شنبه و یکشنبه از ساعت 9 تا 16 می باشد. هزینه آن 4.20 یورو می باشد و در دِ میراندالان واقع شده است.

در گشت و گزار از جاذبه های گردشگری و تفریحات هلند، حتما به موزه آی فیلم (Eye Film Museum) سر بزنید، این مکان دارای فیلم هایی از اواخر دهه 1890 می باشد. این موزه بخشی جداگانه برای کودکان در نظر گرفته است که در آن با توجه به دستگاه هایی که در اختیار کودکان قرار می دهند می توانند در هنگام پیاده روی فیلم تماشا کنند.

از دیگر مکان های موجود در هلند که می توانید به تفریح بپردازید بازار آلبرت کوئیب (Albert Cuyp Market)، موزه علمی نمو (Nemo Science Museum)، پارک وندل (Vondel park)، خیابان های نهم، موزه آمستردام (Amsterdam Museum) و تور آن فرانک (Anne Frank Tours) می باشد.

درج نظر