فرم ورود به پنل
ثبت نام
رمز عبور را فراموش کرده ام ؟
درباره فرانسه
امتیاز 5 از 5 از بین 149 امتیاز دهنده به درباره فرانسه

درباره فرانسه

درباره فرانسه گفتنی های زیادی وجود دارد، خصوصا که این کشور در بسیاری از موارد در دنیا شناخته شده است. در آثار تاریخی و تاریخ پر فراز و نشیب، در مردمان سرسختی که همچنان خودشان را از کل دنیا برتر می دانند، در معماری ها و جاذبه های گردشگری فراوان، حتی مواد خوراکی از جمله نان باگت و انواع و اقسام پنیرهای فرانسوی که آوازه آن در کل دنیا مطرح است، می توان درباره فرانسه صحبت کرد. این کشور در جنوب غربی اروپا واقع شده است. همچنین این کشور یکی از کشورهای تاثیر گذار در زمینه های مختلفی از جمله، صنعت و فناوری، هنر، فرهنگ، علوم بنیادی، نظام، اقتصاد و سیاست در جهان می باشد.
آثار تاریخی و جاذبه های گردشگری فرانسه، این کشور را به یکی از کشورهای توریستی در جهان تبدیل کرده است که می توان گفت سالانه حدود 80 میلیون نفر از این کشور بازدید می کنند. یکی از جذاب ترین آثار موجود در این کشور نیز برج ایفل می باشد، که به سنبل این کشور تبدیل شده است.
اگر بخواهیم درباره فرانسه و استاندارهای بین المللی آن صحبت کنیم باید بگوییم که این کشور در زمینه بهداشت و سلامت، آزادی زندگی، تحصیلات، امید به زندگی و شاخص بالای توسعه انسانی از جمله کشورهای ایده آل برای زندگی معرفی می شود.
درباره فرانسه و شرایط اقتصادی فرانسه می توان گفت که که این کشور در حال گذار از اقتصاد مدرن و مرفه می باشد که دولت مداخله زیادی در آن دارد. می توان گفت که دولت سوسیالیست، بسیاری از بانک ها، بیمه ها و شرکت های بزرگ را خصوصی اعلام کرده است. 
آب و هوا فرانسه بسیار متنوع است. این تنوع به دلیل تنوع وضعیت جغرافیایی این کشور می باشد. وجود کوه های آلپ، دشت ها، کوهستان های قدیمی، جلگه ها، ساحل های اقیانوسی و مدیترانه ای از جمله دلایل بر این امر هستند.
لازم به ذکر است که فرانسه یکی از کشورهایی است که برای ورود به آن، حتما باید ویزا فرانسه تهیه شود و برای این امر باید مدارک ویزا فرانسه را به سفارت خانه این کشور ارائه دهید تا مراحل آن طی شود.
 

درج نظر