فرم ورود به پنل
ثبت نام
رمز عبور را فراموش کرده ام ؟
فرودگاه های هلند
امتیاز 5 از 5 از بین 176 امتیاز دهنده به فرودگاه ها هلند

فرودگاه های هلند

هلند یکی از کشورهای توریستی است که سالانه گردشگران زیادی به فرودگاه های هلند رفت و آمد می کنند. بنابراین خدمات ارائه شده در فرودگاه های هلند، راه ارتباطی و کیفیت پروازها از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد. یکی از مهم ترین فرودگاه های هلند در شهر آمستردام واقع شده است که فرودگاه اسخیپول آمستردام (Luchthaven Schiphol) نام دارد. این فرودگاه همگانی و مسافربری می باشد و در فاصله 4/9 مایل دریایی و جنوب غربی آمستردام، پایتخت هلند واقع شده است.

این فرودگاه یکی از پر رفت و آمدترین فرودگاه های دنیا شناخته شده است، که بسیاری از پروازهای آمریکای شمالی به آسیا از آن به عنوان ترانزیت استفاده می کنند. در سال های اخیر این فرودگاه در رده سه فرودگاه برتر جهان قرار گرفته است. از نظر بزرگی نیز در رده نهم دنیا قرار دارد.

اسخیپول که ابتدا به هدف فرودگاه نظامی در سال 1919 تاسیس شده است در سال 1920 کاربرد مسافربری پیدا کرده است. 

یکی از ویژگی های این فرودگاه موزه نقاشی می باشد که با همکاری موزه امپراطوری هلند بخشی از شاهکارهای نقاشی هنرمندان معروف این کشور را به صورت دائم به نمایش گذاشته است. این فرودگاه همچنین در سال 2010 کتابخانه ای تاسیس کرد که به تمام زبان های دنیا در آن کتاب موجود است. همچنین برخی از هتل های هلند برای معرفی خدمات خود در این فرودگاه ها دفاتر تبلیغاتی دارند.

از دیگر فرودگاه های هلند بر اساس زمان بندی مسافران و حجم انتقال مسافران فرودگاه روتردام دی هیگ، فرودگاه خرونینگن ایلده، فرودگاه آیندهوون و فرودگاه ماستریخت آتن هستند. 

فرودگاه بین المللی آیندهوون ( Eindhoven Airport) نیز از دیگر فرودگاه های هلند است که در شهری به همین نام در غرب هلند واقع شده است. این فرودگاه در مقایسه با سایر فرودگاه های هلند در سال 2017 از نظر جابجایی مسافر در رده دوم قرار گرفته است.

این فرودگاه که در سال 1932 برای اولین بار با کاربری آزمایشی تاسیس شد، هم اکنون کاربری نظامی و غیر نظامی دارد. برای ورود به این فرودگاه ها ارائه ویزا هلند از طرف متقاضیان الزامی می باشد.

درج نظر