فرم ورود به پنل
ثبت نام
رمز عبور را فراموش کرده ام ؟
دانشگاه های انگلستان
امتیاز 5 از 5 از بین 186 امتیاز دهنده به دانشگاه ها انگلستان

دانشگاه های انگلستان

دانشگاه های انگلستان دارای کیفیت و استانداردهای بالایی در سطح علمی و آموزشی می باشد. بسیاری از افرادی که قصد ادامه تحصیل در خارج از کشور را دارند بی شک یکی از گزینه های خود را دانشگاه های انگلستان می دانند. هر چند تا حدودی تحصیل در دانشگاه های  انگلستان پر هزینه تر از سایر کشورها می باشد. اما می توانید سالانه از برخی از بورسیه های تحصیلی که برای دانشجویان اینترنشنال در نظر گرفته شده است استفاده کنید. بیشتر دانشگاه های انگلستان دارای رتبه بندی های بالایی در سطح جهان می باشد. چهار دانشگاه انگلستان در میان ده دانشگاه برتر دنیا قرار دارد و این دانشگاه ها سالانه پذیرای حدود 500 هزار دانشجو از سرتاسر دنیا می باشد. این دانشجویان به دلیل تحصیل در این دانشگاه ها در آینده ای نه چندان دور فرصت های شغلی بسیار مناسبی خواهند داشت. برای تحصیل در این دانشگاه ها باید نسبت به پذیرش تحصیلی در انگلستان اقدام کرده و ویزا انگلستان را تهیه کنید.

در ادامه این مطلب قصد داریم به چند مورد از دانشگاه های انگلستان که رنک بالایی در سطح دنیا دارند اشاره کنیم.

• دانشگاه کمبریج، یک دانشگاه عمومی در شهر کمبریج می باشد. دارای 31 کالج و 6 مدرسه آکادمیک می باشد و در رتبه بندی موسسه THE در سال 2017 در رتبه اول جهانی قرار داشته. بورسیه تحصیلی Gates کمبریج به دانشجویان برجسته ای در هر گوشه از دنیا برای ادامه تحصیل در دوره های تکمیلی اعطا می شود. این بورس تحصیلی هزینه کامل در کمبریج و هزینه اضافی و اختیاری را فراهم می کند.

• دانشگاه آکسفورد که به عنوان یک دانشگاه تحقیقاتی معروف می باشد و در شهر آکسفورد واقع شده است. این دانشگاه در سال 1096 تاسیس شده است که قدیمی ترین دانشگاه انگلیسی زبان در دنیا محسوب می شود. طبق آمار موسسه THE در سال 2017 این دانشگاه رتبه چهارم را در دنیا به دست آورده است. 

• دانشگاه لندن که بیشتر بخش های آن در لندن، پایتخت انگلستان واقع شده است. این دانشگاه دارای 19 کالج و 21 موسسه می باشد. از کالج های بزرگ دانشگاه لندن می توان به کینگز کالج لندن، مدرسه اقتصاد و علوم سیاسی لندن، کالج دانشگاهی لندن، دانشگاه ملکه ماری لندن اشاره کرد که طبق آمار موسسه THE به ترتیب در رتبه های 8، 15، 25 و 36 جهان می باشد.

از دیگر دانشگاه های برتر انگلستان می توان به دانشگاه منچستر، دانشگاه بریستول، دانشگاه وارویک، دانشگاه دورهام، دانشگاه شفیلد، دانشگاه بیرمنگام، دانشگاه لیدز، دانشگاه لنکستر، دانشگاه یورک، دانشگاه اکستر، دانشگاه باث، دانشگاه لافبرو، دانشگاه هنر لندن و... اشاره کرد.

 

درج نظر