فرم ورود به پنل
ثبت نام
رمز عبور را فراموش کرده ام ؟
جاذبه های گردشگری کانادا
امتیاز 5 از 5 از بین 237 امتیاز دهنده به جاذبه های گردشگری کانادا

جاذبه های گردشگری کانادا

جاذبه های گردشگری کانادا هم در دل طبیعت بکر و زیبا و هم در بین آثار تاریخی و شهرهای قدیمی آن نهفته است. جاذبه های گردشگری کانادا، دومین کشور بزرگ دنیا گردشگران زیادی را به این کشور همیشه سرد می کشاند. لازم به ذکر است که متقاضیان سفر به کانادا حتما باید ویزا کانادا را از نوع توریستی تهیه کنند. در ادامه این مطلب به معرفی برخی از این مکان های دیدنی می پردازیم.

• آبشار نیاگارا از شاخص ترین جاذبه های گردشگری کانادا می باشد که در دنیا مطرح است. آبشار نیاگارا در امتداد مرز آمریکا و کانادا قرار دارد و فاصله تورنتو تا این مکان به اندازه یک ساعت رانندگی می باشد. ارتفاع این آبشار 57 متر است و تماشای آن بسیار جذاب است. هر ساله فستیوال های زیادی در اطراف این مکان برگزار می شود که گردشگران زیادی را به این منطقه می کشاند.

• برج سی ان (CN) در شهر تورنتو و در کنار دریاچه اونتاریو (Ontario) واقع شده است. این برج بلند که ارتفاعی برابر با 553 متر دارد، دارای رستورانی 360 درجه با بهترین منظره از دریاچه می باشد.

• خلیج کوچک فاندی (Bay of Fundy) نیز از دیگر جاذبه های گردشگری کانادا می باشد که در منطقه شرقی کانادا واقع شده است. این خلیج به دلیل جزر و مدهای شگفت انگیزش شهرت دارد. این جزر و مدها حتی گاهی به 19 متر هم می رسد. در طول اقامت در کانادا و بازدید از این مکان سعی کنید به پارک ملی فاندی نیز سر بزنید.

• ساختمان پارلمان در اتاوا (Ottawa’s Parliament Hill) و در بالای رودخانه اتاوا واقع شده است. این ساختمان مربوط به نیمه دوم قرن نوزدهم میلادی می باشد. برجسته ترین قسمت آن برج صلح می باشد که مجلس عوام را از سنا جدا می کند. در ورودی ساختمان پارلمان نیز شاهد مشعل صد ساله ای می باشید که مربوط به سال 1966 است و به سبب افتخار صد ساله کنفدراسیون کانادا ساخته شده است.

• کبک قدیمی نیز شهری کوهستانی در ارتفاعات می باشد، که در یونسکو ثبت شده است و دارای ساختمان های قدیمی  و زیبا می باشد. یکی از ویژگی های کانادا داشتن شهرهای قدیمی و زیبا می باشد که یادآور تاریخ و معماری دوره های مختلف در این کشور می باشد.

درج نظر