فرم ورود به پنل
ثبت نام
رمز عبور را فراموش کرده ام ؟
مراکز خرید هند
امتیاز 5 از 5 از بین 277 امتیاز دهنده به مراکز خرید هند

مراکز خرید هند

هند یکی از کشورهای دیدنی، با فرهنگی متفاوت و جاذبه های گردشگری فراوان می باشد که به آن ها می توانیم مراکز خرید هند را نیز اضافه کنیم. بازارها و مراکز خرید هند برای خرید سوغاتی ها و کالاهایی که مختص ساخت در این کشور می باشد، بسیار مناسب است. در صورتی که قصد سفر به این کشور را دارید و ویزا هند را تهیه کرده اید، بازدید از این مراکز را از دست ندهید. در ادامه این مطلب قصد داریم تعدادی از مراکز خرید هند را به شما معرفی کنیم.

• دیلی هات (Dilli Haat) بازاری است که در فضای باز قرار گرفته است. در این بازار غرفه های متعددی برای عرضه صنایع دستی، غذا، فعالیت های فرهنگی و سنتی طراحی شده است. محصولاتی که در این بازار عرضه می شود شامل سنگ های قیمتی، مهره های مختلف، کفش، صنایع دستی و... می باشد. در حقیقت دو شعبه از دیلی هات وجود دارد، که یکی از آن ‌ها در بازار INA و دیگری در بخش پیتامپورا (Pitampura) واقع شده است. 

• بازار جانپات (Janpath Market) یک بازار قدیمی و مشهور در دهلی می باشد. در این بازار می توانید لباس های به روز را برای مردان و بانوان پیدا کنید، که در بین جوانان محبوبیت فراوانی دارد. به غیر از پوشاک، جواهرات بدلی، ساعت های مختلف، کفش های مد روز، لوازم و دکوراسیون منزل نیز به چشم می خورد.

• بازار ساوت اکستنشن (South Extension) یکی از مراکز خرید شیک در بخش جنوبی دهلی می باشد. این بازار در نزدیکی مرکز AIIMS (انستیتوی علوم پزشکی هندوستان) در جاده کمربندی این شهر واقع شده است. این بازار در دو بخش به نام های EX-I و EX-II می باشد. همچنین می توانید در این مرکز خرید، انواع برندهای مطرح در دنیا را پیدا کنید.

• بازار خان (Khan Market) نیز از دیگر مراز خرید هند می باشد، که به یاد و احترام فردی به نام خان عبدالجبار خان (Khan Abdul Jabbar Khan) ساخته شده است. بیشتر مراجعه کنندگان به این مرکز خرید از خانواده های متمول هندی می باشند. بیشتر محصولات در این مرکز خرید به فروش می رسد و همچنین در بخش های دیگر این مرکز خرید رستوران و کافی شاپ وجود دارد. این بازار در نزدیکی دروازه هند که یکی از جاذبه های گردشگری هند به حساب می آید واقع شده است.

درج نظر