فرم ورود به پنل
ثبت نام
رمز عبور را فراموش کرده ام ؟
هتل های هند
امتیاز 5 از 5 از بین 388 امتیاز دهنده به هتل ها هند

هتل های هند

کشور هند به دلیل فستیوال های جذابی که در آن برگزار می شود و فرهنگ مردم این کشور برای گردشگری مورد استقبال قرار گرفته است. هنگام سفر به این کشور به همراه داشتن اطلاعاتی در مورد هتل های هند، برای انتخاب بهترین اقامتگاه بسیار مهم می باشد. هتل های هند شهرت جهانی در ارائه خدمات و امکانات دارند. 

در ادامه به معرفی برخی از هتل های هند برای آشنایی بیشتر گردشگرانی که ویزا هند را دریافت کرده اند و قصد اقامت در این کشور را دارند، می پردازیم.

• هتل Hyatt Regency که در Bhikaji Cama قرار دارد و در نزدیکی سفارت خانه، شرکت های بزرگ و فرودگاه گاندی واقع شده است. این هتل دارای امکاناتی از جمله، استخر، سونا، جکوزی، خدمات اسپا، رستوران، کافه و... می باشد.

• هتل Imperial که ساختمان آن دارای معماری سنتی می باشد و این مسئله باعث جلب توجه گردشگران شده است. این هتل دارای 194 اتاق می باشد که در بین 43 بخش آن امکاناتی از جمله رستوران، شیرینی پزی، کافه، میز پذیرایی در کنار استخر، اسپا، باشگاه و سایر خدمات می باشد. دسترسی این هتل به جاذبه های گردشگری هند بسیار مناسب است.

• از دیگر هتل های هند می توان به Taj Palace اشاره کرد. این هتل بسیار لوکس می باشد که شهرت جهانی دارد. یکی از امکانات این هتل مرکز ورزشی بزرگی است که در این هتل قرار دارد، همچنین وجود استخر بیرون هتل و وعده های مختلف نهار در بین امکانات آن مشاهده می شود.

• هتل Leela Palace نیز در نزدیکی یک مکان دیپلماتیک قرار گرفته است، که دسترسی آن به فرودگاه گاندی نیز به راحتی می باشد. این هتل دارای 260 اتاق است و دارای امکاناتی از جمله تلوزیون و پخش کننده DVD، چای و قهوه ساز، مبلمان راحت و حمام های اختصاصی در هر اتاق می باشد.

• هتل The Grand در مکان سرسبز و زیبایی بنا شده است. این محیط برای یک استراحت آرام بخش در طول تعطیلات بسیار لذت بخش می باشد. این هتل دارای 390 اتاق می باشد، که از امکانات ویژه ای برخوردار می باشد.

درج نظر