فرم ورود به پنل
ثبت نام
رمز عبور را فراموش کرده ام ؟
مراکز خرید گرجستان
امتیاز 5 از 5 از بین 361 امتیاز دهنده به مراکز خرید گرجستان

مراکز خرید گرجستان

مراکز خرید گرجستان یکی از مکان های جذاب برای گردشگران از جمله افرادی است که به خرید اهمیت می دهند!

مراکز خرید گرجستان در شهرهایی از جمله باتومی و تفلیس، مکان های مناسبی برای خرید و تفریح می باشند. از آنجایی که سفر به گرجستان برای ایرانیان نیازی به تهیه ویزا گرجستان ندارد، سالانه گردشگران زیادی از آن دیدن می کنند. برخی از این مراکز دارای رستوران ها و محیط هایی زیبا و یا مکانی مجزا برای تفریحاتی از جمله بیلیارد، بولینگ، شهربازی و... می باشند. لازم به ذکر است که مراکز خرید گرجستان در فصل حراجی ها بهترین مکان برای یک خرید مناسب می باشد. در ادامه به چند نمونه از این مراکز اشاره خواهیم کرد.

• تفلیس مال یکی از بزرگترین و لوکس ترین مراکز خرید تفلیس می باشد. این مرکز خرید بیش از 150 فروشگاه دارد که جایگاه مطرح ترین برندهای دنیا است. این مرکز خرید دارای مکان های تفریحی دیگری نیز از جمله رستوران، سینما، کافه، شهربازی و.. می باشد. این مرکز خرید در بخش غربی تفلیس و در کیلومتر شانزدهم، کوچه آقمشنبلی قرار دارد. ساعات کاری این مرکز 10 الی 22 می باشد.

• مرکز خرید ایست پوینت‌ (East Point) که به خاطر معماری خاص رو باز و مدرن بسیار جذاب است. این مرکز خرید دارای سالن های بیلیارد و بولینگ و همچنین دارای زمین بازی برای کودکان می باشد. این مکان دارای 150 فروشگاه می باشد، که برندهای مطرح و بین المللی در آن شعبه دارند. این مرکز خرید فاصله کمی تا مرکز شهر دارد و در بزرگراه کاختی، خیابان دوم والردیچه قرار دارد و ساعات کاری آن 10 الی 22 می باشد.

• بازار دست فروشان درای بریج (Dry Bridge Market) که یکی از قدیمی ترین و معروف ترین مراکز خرید گرجستان محسوب می شود، مکانی مناسب برای خرید اشیای دست ساز توسط افرادی است که آن ها را برای فروش به همراه خود آورده اند. این بازار دارای وسایل تزیینی و زیور آلات و تمام خرده ریزه های جذاب می باشد. ساعات کاری این بازار 10 الی 17 می باشد و در میدان آزادی تفلیس، پارک مارتیننز قرار دارد.

• مرکز خرید مرانی (Shopping Gallery Merani) که در مرکز شهر و خیابان شوتا روستاولی تفلیس واقع شده است. یکی از مهمترین مراکز خرید گرجستان می باشد که برندهای زیادی در آن شعبه دارند. ساعات کاری آن 10 الی 22 می باشد.

• تفلیس سنترال (Tbilisi Central) که در ایستگاه میدان اسکوئر واقع شده است و یکی از پرتردد ترین مراکز خرید گرجستان می باشد. این مکان دارای رستوران و کافه می باشد و ساعات کاری آن 10 الی 22 می باشد.

• مرکز خرید کارواسلا‌ (Karvasla) که دارای 8 طبقه و 400 فروشگاه می باشد. دارای مکان های تفریحی نیز می باشد که در خیابان دادیانی 7 واقع شده است و ساعات کاری آن 11 الی 22 می باشد.

گرجستان دارای مراکز خرید دیدنی و لوکس زیادی می باشد که می توانید در طول مدت اقامت در گرجستان به همراه جاذبه های گردشگری گرجستان از آن ها دیدن کنید. سعی می کنیم در سایر مقالات به معرفی آن ها بپردازیم.

 

درج نظر