فرم ورود به پنل
ثبت نام
رمز عبور را فراموش کرده ام ؟
مراکز خرید ارمنستان
امتیاز 5 از 5 از بین 132 امتیاز دهنده به مراکز خرید ارمنستان

مراکز خرید ارمنستان

امروزه خرید کردن یکی از کارهایی است که بدون شک در هر سفر برایمان لذت بخش است، حتی اگر قصد خرید وجود نداشته باشد، بدون شک بازدید از مراکز خرید ارمنستان بسیار جذاب است. در بیشتر مراکز خرید ارمنستان می توانید سراغ برندهای مشهور را بگیرید و از آنها خرید کنید. مراکز خرید ارمنستان در فصل های خاصی در سال حراجی های فوق العاده ای را ترتیب می دهد. در ادامه به معرفی تعدادی از این مراکز خرید می پردازیم.

• مرکز خرید دالما گاردن (Dalma Garden Mall)، اولین مرکز خرید ارمنستان که برندهای مشهوری در آن شعبه دارند. علاوه بر فروشگاه ها دارای سینما و بولینگ نیز می باشد.

• مرکز خرید مترونوم (Metronome Shoppinh Center)، یکی از معروف ترین مراکز خرید در ایروان است. علاوه بر فروشگاه ها دارای مکان های تفریحی نیز می باشد.

• مرکز خرید تشیر استریت شاپینگ گالری (Tashir Street Shopping Gallery)، که یکی از بهترین مراکز خرید ارمنستان به حساب می آید و در زیر پیاده رویی در خیابان نورث اونیو قرار دارد. 

• ایروان مال (Yerevan mall)، دومین مرکز خرید معروف در ایروان به حساب می آید. علاوه بر فروشگاه ها دارای مراکز تفریحی و انواع رستوران ها و فودکورت ها می باشد.

• بازار سنتی ورنیساژ، در بازدید و اقامت در ارمنستان رفتن به این بازار را از دست ندهید. این بازار رو باز، یکی از مکان های اصیل و زیبای ارمنستان است. از این بازار می توانید سوغاتی های بسیار خوبی تهیه کنید.

از دیگر مراکز خرید ارمنستان می توان از بازار بنگلادش، بازار راتیسا، بازار پتاک و بازار شوکا نام برد. 

میدان جمهوری در ایروان یکی از مناطق معروف و جذاب می باشد که هم جنبه گردشگری دارد و هم اینکه می توانید از فروشگاه های اطراف آن بازدید کنید. بیشتر برندهای معروف مد و فشن در این مرکز قرار دارد که می توانید با انواع مدل ها آشنا شوید. در قوانین و مقررات ارمنستان برای ایرانیان، سفر به این کشور نیازی به تهیه ویزا ارمنستان نمی باشد.

 

درج نظر