فرم ورود به پنل
ثبت نام
رمز عبور را فراموش کرده ام ؟
پیکاپ ویزا انگلستان
امتیاز 5 از 5 از بین 236 امتیاز دهنده به اطلاعات مفید انگلستان

پیکاپ ویزا انگلستان

انگستان ار جمله کشورهایی است که برای ورود به خاکش باید ویزا انگلستان را تهیه کنید. در حال حاضر به دلیل نیمه باز بودن سفارت انگلیس در ایران، متقاضیان سفر به این کشور باید از طریق کشورهای اطراف برای اخذ ویزا انگلستان اقدام کنند و یا از خدمات پیکاپ ویزا انگلستان استفاده کنند.

در حال حاضر ایرانیان عزیز می توانند از طریق کشورهایی چون ترکیه (استانبول و آنکارا)، ارمنستان (ایروان) و دبی برای انجام مراحل انگشت نگاری و مصاحبه و ارائه مدارک ویزا انگلستان در سفارت خانه انگلستان در این کشورها و یا در مراحل بعدی از خدمات پیکاپ ویزا این کشورها استفاده کنند.

بیشتر متقاضیان برای انجام این امور، خصوصا کشورهایی که در ایران سفارت خانه ندارند و یا سفارت به انجام امور صدور ویزا نمی پردازد، از خدمات پیکاپ ویزا استفاده می کنند. حال می خواهیم ببینیم به طور دقیق تر پیکاپ ویزا چیست و چگونه می توان از آن استفاده کرد.

وقتی که اقدام به دریافت ویزای انگلستان می کنید، در صورتی که با درخواست شما مخالفت شود، هنوز فرصت دارید تا دلایل رجکت ویزای انگلستان را رفع کنید. در غیر این صورت با درخواست شما موافقت خواهد شد، که در این صورت باید پاسپورت خود را برای الصاق ویزای انگلستان ارسال کنید. برای این مرحله برخی از افراد بدون اطلاع از خدمات پیکاپ ویزا انگلستان، اقدام به سفر مجدد به این مناطق می کنند، تا شخصا ویزا را تحویل بگیرند. با این کار، شما متحمل هزینه های زیادی در وقت و پول خود می شوید. حال آن که با استفاده از خدمات پیکاپ ویزا انگلستان، نیازی به سفر مجدد متقاضی نمی باشد و تنها با صرف هزینه کمتری، می تواند پاسپورت را برای سفارت این کشور ارسال کرد.

و اما دسترسی به این خدمات از چه طریقی امکان پذیر خواهد بود؟ بسیاری از آژانس های مسافرتی معتبر و یا کارگزاری سفارت انگلیس خدمات پیکاپ ویزا انگلستان را در ازای مبلغی، بسیار پایین تر از مراجعه حضوری شخص متقاضی، انجام خواهند داد.

لازم به ذکر است که متقاضی حتما باید بار اول به صورت حضوری در سفارت این کشور، حضور داشته باشد. در این دیدار وی مورد مصاحبه قرار می گیرد و باید تمامی مدارک مورد نیاز سفارت را نیز ارائه دهد. برای دریافت وقت مصاحبه باید مدارکی را در اختیار کارگزاری سفارت انگلیس قرار دهید که عبارت است از:

• اسکن صفحه اول گذرنامه

• اصل فرم تکمیل شده درخواست ویزا انگلستان

• رزرو هتل، دعوتنامه انگلستان و مدارک اقامتی دعوت کننده

برای دریافت وقت سفارت انگلستان، این مدارک حتما باید از طرف کارگزاران سفارت انگلستان در ایران ارسال شود تا مورد پذیرش قرار گیرد. مدارکی که برای انجام امور پیکاپ ویزا انگلستان مورد نیاز می باشد، شامل وکالت نامه، ایمیل جواب سفارت، اصل رسید بارکددار سفارت انگلستان و اصل پاسپورت متقاضی است. مدت زمان ارسال پیکاپ ویزای انگلستان را نمی توان تخمین زد، اما به طور کلی حدود 10 روز تا 2 هفته به طول می انجامد.

دریافت ویزای انگلستان در ترکیه، در روزهای یکشنبه و چهارشنبه در هر هفته انجام می شود. در این کشور پس از انجام کارهای اداری توسط کنسولگری انگلیس، پاسپورت در روزهای یکشنبه و چهارشنبه نیز بازگردانده می شود.

پیکاپ ویزا انگلستان در امارات نیز در تمام روزهای هفته یعنی شنبه تا پنج شنبه انجام می گیرد و این پروسه در بازه زمانی یک هفته کاری ارسال و دریافت می شود.

برای پیکاپ ویزا انگلستان در ایروان (ارمنستان) نیز متقاضی باید در روز مصاحبه و انگشت نگاری آدرس مشخص شده در ایروان (که توسط کانتر وقت سفارت به ایشان اعلام شده است) به سفارت اعلام کند. زمانی که نتیجه ویزا آماده شود، توسط سفارت به دفتر این شرکت اعلام می شود. متقاضیانی که در در روز انگشت نگاری آدرس ارائه نداده اند، باید بعد از بازگشت به ایران، به دفاتر مذکور اعلام کنند تا پیگیری شود.

درج نظر