فرم ورود به پنل
ثبت نام
رمز عبور را فراموش کرده ام ؟
هتل های کانادا
امتیاز 5 از 5 از بین 192 امتیاز دهنده به هتل ها کانادا

هتل های کانادا

کانادا دومین کشور بزرگ دنیا بعد از روسیه می باشد که برای ورود به آن حتما باید ویزا کانادا را تهیه کنید. این کشور به دلیل طبیعت زیبا و منحصر به فردش در دنیا معروف است. دشت هایی سرسبز با نواحی ساحلی شگفت انگیز و زیبا. در گذشته کانادا دارای سیستم راه آهن بسیار قوی بود که در سرتاسر این کشور کشیده شده و بیشتر هتل های کانادا برای آسودگی مسافران در اطراف راه آهن قرار داشت. در بین هتل های کانادا تعدادی از آن ها به طرح و سبک معماری کاخ های سنتی فرانسوی یا Chateau ساخته شده اند. اما در هتل های کانادا تعدادی با معماری مدرن و پست مدرن با دکوراسیون هنری نیز به چشم می خورد. در ادامه این مطلب می خواهیم تعدادی از هتل های کانادا را به شما معرفی کنیم.

• هتل شاهزاده ولز (Prince Of Wales) که در مجاورت رودخانه واترتون Waterton واقع شده است که توصیه می کنیم در طول اقامت در کانادا از آن دیدن کنید. با اقامت در این هتل، انگار در زمان سفر کرده اید و به سال 1920 میلادی بازگشته اید. از داخل بیشتر اتاق های این هتل، قادرید که نمایی از رودخانه را در اختیار داشته باشید و در هنگام صرف نهار از تماشای آن لذت ببرید. مسافران در مدت اقامت در این هتل می توانند از پارک جنگلی اطراف آن و همینطور اسکی و برف بازی در ارتفاعات که از جاذبه های گردشگری کانادا محسوب می شود، لذت ببرید.

• مسافرخانه جزیره فوگو (Fogo) نیز در ساحل نیوفوندلند (Newfoundland) واقع شده است. ساختمان این مسافرخانه و دکوراسیون آن بسیار مدرن و زیبا است. از امکانات این مسافرخانه می توان به یک گالری هنری، یک اسپا، یک سینما و یک رستوران مجلل که سقف های قوسی آن 48 متر از زمین فاصله دارد اشاره کرد.

• هتل دگلیس (Hotel De Glace) که می توان به آن هتل یخ نیز گفت. این هتل شگفت انگیز در خارج شهر کبک واقع شده است. جالب است بدانید که این هتل یخی سالی یک بار توسط تیرآهن و یخ بازسازی می شود. در این هتل همه چیز از یخ ساخته شده است و بر روی تخت یخی آن باید از کیسه خواب های زیادی استفاده کنید!

درج نظر