فرم ورود به پنل
ثبت نام
رمز عبور را فراموش کرده ام ؟
تفریحات کشور کانادا
امتیاز 5 از 5 از بین 451 امتیاز دهنده به تفریحات کانادا

تفریحات کشور کانادا

در کانادا به غیر از اسکی تفریحات دیگری نیز وجود دارد، که میزان آدرنالین را در بدن شما افزایش می دهد. جالب است بدانید که بیشتر تفریحات کانادا مرتبط با طبیعت فوق العاده ای است، که در این کشور وجود دارد. اگر آماده سفر به این کشور زیبا هستید، لباس های گرم خود را به همراه داشته باشید، چون می خواهیم شما را با تفریحات زمستانی، هیجان انگیز و در ارتفاعات و آرام بخش آشنا کنیم.

• پرش از مرتفع ترین قله کانادا یکی از هیجان انگیزترین تفریحات کانادا محسوب می شود، که البته برای افرادی که بیماری قلبی دارند توصیه نمی شود! این کوه در منطقه مسکونی اوتاوا (Outaouais) واقع شده است. ارتفاع این پرش 200 فوت می باشد و با وجود دریاچه ای که در زیر پای شما قرار دارد، لذت آن صد چندان می شود که به عنوان بهترین بانجی جامپینک دنیا نیز شناخته شده است.

• از دیگر تفریحات کانادا که بسیار جذاب است و باز هم با طبیعت این کشور در ارتباط است، دیدار با خرس قطبی در شهر چرچیل است که با استفاده از وسایل نقلیه توندرا در میان برف و یخ که به گونه ای طراحی شده که از شما در برابر حمله خرس محافظت می کند. سپس در یکی از کلبه هایی که در مسیر مهاجرت این خرس ها قرار گرفته، اقامت خواهید داشت. بهترین زمان برای دیدار از طبیعت و این حیوانات زیبا بین ماه های اکتبر و نوامبر می باشد. اکثر کلبه های قطبی در این مسیر که به بزرگراه خرس قطبی شهرت دارد، قرار دارند.

• قایق سواری در رودخانه های کانادا نیز از دیگر تفریحات کانادا می باشد، که بسیار مهیج است. رودخانه بو که در نزدیکی کوه های راکی کانادا قرار گرفته، شرایط مناسبی را برای یک قایق سواری هیجان انگیز (رفتینگ) فراهم کرده است. تندروهای این رودخانه پر از دست انداز و ناهمواری است. پس سعی کنید حسابی خودتان را به جایی محکم وصل کنید. بهترین زمان برای قایق سواری اواخر آگوست و سپتامبر می باشد.

• پرش از ارتفاع 14000 فوتی چه طور به نظر می رسد؟ با استفاده از هواپیماهای کوچک شناور می توانید این سقوط را بر روی دریاچه ساسکاچوان تجربه کنید. جالب است بدانید که در لحظات اولیه پس از پرش سرعت شما به 190 کیلومتر در ساعت نیز می رسد.

• و اما آبشار نیاگارا که یکی از جاذبه های گردشگری کانادا و بدون رقیب در دنیا می باشد، را فراموش نکنید. این آبشار زیبا که در تورنتو و در مرز آمریکا واقع شده است، به ارتفاع 57 متر می باشد. یکی از تفریحاتی که بر روی این آبشار ساخته شده است زیپ لاین می باشد، که می توانید در ارتفاع و در حال حرکت بر روی این منطقه شاهد منظره ای بی نظیر باشید.

• اگر در زمستان به این کشور سفر می کنید سورتمه سواری در بین برف و یخبندان را از دست ندهید. در ماه های بین اکتبر تا آپریل تقریبا در همه جای کانادا برف و یخبندان مشاهده می شود. بهترین مکان های سورتمه سواری در کانادا منطقه یوکان و رشته کوه های راکی است. پیست های اسکی اصلی نیز در بریتیش کلمبیا و آلبرتا (از جمله پیست ویسلر (Whistler)، پیست اسکی Sun Peaks و پیست اسکی دریاچه لویس) واقع شده است، که سورتمه سواری را هم ارائه می دهند. این سورتمه سواری ها انواع مختلفی دارد که سورتمه سواری با اسب به طور دسته جمعی و سورتمه سواری با سگ های سورتمه می باشد.

• یکی از ویژگی های کانادا در بین این تفرحات زمستانی چشمه های آبگرم موجود در فضای باز می باشد. یک حمام داغ در بین یخ و برف! یکی از این مکان ها آب گرم Scandinave Spa می باشد که بسیار ویژه و لذت بخش است.

• تله کابین گوندلای قله تا قله در بریتیش کلمبیا (PEAK 2 PEAK GONDOLA) که بین دو کوه بلک کامب و ویسلر واقع شده است نیز یک تجربه عالی در ارتفاعات می باشد. این تله کابین طولانی ترین و بلندترین تله کابین موجود در جهان می باشد. بیشتر افراد برای اسکی روی برف از این تله کابین استفاده می کنند و خود را به ارتفاعات می رسانند. البته اگر قصد اسکی هم ندارید، رفتن به این مکان می تواند خیلی جذاب و هیجان انگیز باشد.

• ماهیگیری در یخ نیز از دیگر تفریحات کانادا می باشد. مکان های زیادی وجود دارد که می توانید در یک کلبه گرم بمانید و در طول روز به ماهیگیری بپردازید. 

• رفتن به آکواریوم ونکوور را از دست ندهید. این آکواریم در پارک استنلی در شهر ونکوور واقع شده است. در این آکواریوم بزرگ و جذاب بیش از 50 هزار موجود دریایی که از 800 گونه متفاوت می باشند، زندگی می کنند. جانورانی از جمله فوک، پنگوئن، دلقک ماهی و کوسه را می توانید در این آکواریم ملاقات کنید!

• اسنوتگینگ تفریحی است که شاید کمتر اسم آن به گوشتان رسیده باشد. به این شکل است که به یک دریاچه دور پیاده روی می کنید و با استفاده از کفش های مخصوص برف خود برای ترسیم بر روی برف روی دریاچه استفاده می کنید. با استفاده از یک طرح از قبل تعیین شده و مختصات قطب نما این تصویر ترسیم می شود، که سرگرمی بسیار جالب و هیجان انگیزی می باشد.

درج نظر