فرم ورود به پنل
ثبت نام
رمز عبور را فراموش کرده ام ؟
درباره انگلستان
امتیاز 5 از 5 از بین 338 امتیاز دهنده به درباره انگلستان

درباره انگلستان

درباره انگلستان و زندگی در این کشور می توان گفت که از چهار ایالت انگلستان (در جنوب)، اسکاتلند (در شمال)، ولز (در جنوب غربی) و ایرلند شمالی (در شمال جزیره ایرلند) تشکیل شده است. جمعیت این کشور در حدود 60 میلیون نفر می باشد و مساحت آن 220 هزار کیلومتر مربع است.

درباره انگلستان و جاذبه های گردشگری این کشور همیشه صحبت های زیادی می شود. این کشور دارای تفریحگاه برایتون، پارک ملی لیک دیستریکت، ساحل سنت ایوس، شهر باث، ساحل ژوراسیک و شهر تاریخی کمبریج و... می باشد. انگلستان همچنین دارای بیش از یکصد جزیره بزرگ و کوچک است که از جمله آن ها می توان به جزیره وایت و جزیره من اشاره کرد.

درباره انگلستان و پایتخت این کشور که لندن است، می توان گفت که در حال حاضر پایتخت پادشاهی بریتانیا نیز می باشد. پر آب ترین رود انگلستان نیز رود تیمز می باشد، که از میان شهر لندن عبور می کند و به دریای شمال می ریزد.

درباره انگلستان گفته شده است که تاریخ آن به دوره، پیش از رومیان، عهد رومیان، تهاجم آنگلوساکسون ها، یورش نورمان ها، سلسله پلانتانژه، سلسله تئودور، سده هفدهم، هجدهم و نوزدهم و انگلستان معاصر تقسیم می شود.

واحد پول انگلستان پوند استرلینگ می باشد و مذهب اصلی آن ها مسیحیت است. درباره انگلستان و از قوانین این کشور قانون ویزا انگلستان برای سفر به این کشور است، که این ویزا به صورت شنگن صادر می شود.

درباره انگلستان و اشتغال در این کشور می توان گفت که افرادی که اتباع کشورهای اتحادیه اروپا، اتباع کشورهای مشترک المنافع بریتانیا که یکی از والدینشان متولد بریتانیا باشد و یا افراد رده های سنی 17 تا27 سال که جهت احراز موقعیت شغلی در ایام تعطیلات به این کشور مهاجرت می نمایند، نیازی به مجوز اشتغال ندارند.

از جمله روندهای اصلی دراز مدت در بازار کار انگلستان می توان به رشد تعداد زنان شاغل در این کشور اشاره کرد.

درج نظر