فرم ورود به پنل
ثبت نام
رمز عبور را فراموش کرده ام ؟
ویژگی های سوئد
امتیاز 5 از 5 از بین 145 امتیاز دهنده به ویژگی های سوئد

ویژگی های سوئد

اولین ویژگی های سوئد که بعد از بردن نام آن به ذهن خطور می کند سرما و صلح طلبی این کشور می باشد. سوئد در شمال اروپا و شبه جزیره اسکاندیناوی واقع شده است. استکهلم پایتخت سوئد می باشد که به عنوان یکی از زیباترین کشورهای دنیا شناخته شده است.

یکی از ویژگی های سوئد آب و هوای سرد می باشد، که اغلب افراد این کشور را با هوایی سرد و همیشه برفی با فضای مه آلود در ذهنشان تصور می کنند. در حقیقت آب و هوا سوئد معتدل تر از این تصورات می باشد که به خاطر جریانات خلیجی می باشد. نقاط سردسیر در این کشور بیشتر در بخش های شمالی سوئد واقع شده است.

از دیگر ویژگی های سوئد مهاجر پذیر بودن این کشور می باشد که اغلب مهاجران آن فنلاندی ها می باشند و این موضوع باعث رشد جمعیت این کشور شده است.

از دیگر ویژگی های سوئد بی شک فرهنگ این کشور می باشد، که اهمیت برابری از حقوق انسان ها می باشد. به همین دلیل در این کشور کودکان طوری تربیت می شوند که خود را برتر از دیگران ندانند. سوئدی ها در معاشرت های خود در گوش دادن به حرف های دیگران، شنونده های بسیار خوبی هستند، زیرا در مقابل از شما توقع دارند که به حرف هایشان خوب گوش دهید. سوئدی ها بسیار به متانت و آرامش شهرت دارند و کمتر می توانید خشم آن ها را ببینید.

زبان رسمی در این کشور سوئدی می باشد. زبان سامی که در مناطق شمالی سوئد رواج دارد و زبان فنلاندی دو زبان اقلیت های این کشور به حساب می آید. از دیگر ویژگی های سوئد این است که 90 درصد مردم به بهترین شکل ممکن می توانند به زبان انگلیسی صحبت کنند. تدریس زبان انگلیسی در مدارس سوئد اجباری می باشد. در صورتی که ویزا سوئد را دریافت کرده اید و قصد سفر به این کشور را دارید (در صورتی که به زبان انگلیسی تا حدودی تسلط دارید) در ارتباط برقرار کردن با مردم این کشور مشکلی نخواهید داشت.

ار دیگر ویژگی های سوئد وجود مذاهب مختلف در این کشور می باشد. این در حالی است که این کشور مذهبی نیست اما به حقوق همه آنها احترام می گذارد. دین اکثر مردم در این کشور پروتستان لوتری می باشد. همچنین، دین اسلام یکی از بزرگترین مذاهب سوئد است و بودائیت و یهودیت نیز پیروان قابل توجهی در آنجا دارد.

درج نظر