فرم ورود به پنل
ثبت نام
رمز عبور را فراموش کرده ام ؟
مدت زمان مورد نیاز برای صدور ویزای انگلستان
امتیاز 5 از 5 از بین 445 امتیاز دهنده به مدت زمان صدور ویزا انگلستان

مدت زمان مورد نیاز برای صدور ویزای انگلستان

متقاضیان محترم برای سفر به انگلستان باید ویزا انگلستان را دریافت کنند. برای انجام این پروسه باید مدراک مورد نیاز و همچنین وقت سفارت را تهیه کنید. شاید برای بسیاری از متقاضیان مهم باشد که مدت زمان صدور ویزا انگلستان به چه مدت به طول می انجامد. اما باید بدانید که عوامل مختلفی در مدت زمان صدور ویزا انگلستان تاثیر خواهد داشت. عواملی از جمله نقص در مدارک ارائه شده در پرونده، جعل اسناد، ارائه دروغ و یا ابهام در بیان هدف از سفر به این کشور، می تواند مدت زمان صدور ویزا انگلستان را به جلو و یا عقب بیندازد.

توصیه ما این است که در تکمیل فرم ویزا مورد نظر خود و همچنین مدارک مورد نیاز پرونده خود بسیار دقت کنید تا بتوانید هم از دلایل رجکت ویزا انگلستان بکاهید و هم اینکه مدت زمان صدور ویزا انگلستان را به جلو بیندازید.

متقاضیان محترم باید توجه داشته باشند که داشتن دعوتنامه انگلستان نیز می تواند مدت زمان صدور ویزا انگلستان را سرعت بخشد، اما توجه داشته باشید، این بسیار مهم است که در هنگام ارائه مدارک به سفارت خانه انگلستان، آن را به همراه خود داشته باشید.

به طور کلی برای دریافت ویزا انگلستان سعی کنید 3 ماه قبل از سفر خود اقدام کنید. مدت زمان صدور ویزا انگلستان ممکن است حدودا 20 روز کاری به طول انجامد. در صورتی که مدراک ارائه شده و یا اطلاعات شخص متقاضی جعلی باشد مسئول سفارت می تواند علاوه بر رد درخواست، برای مدت ده سال از تمام درخواست های فرد برای ویزا جلوگیری کند.

ویزا انگلستان به صورت شش ماهه، یک ساله و پنج ساله صادر می شود. البته امکان تمدید آن وجود دارد. همچنین برای تعیین وقت سفارت باید به صورت آنلاین اقدام کنید. پس از پر کردن فرم درخواست ویزا مورد نظر و قطعی کردن زمان حضور شما در سفارت، ایمیلی برایتان ارسال خواهد شد که اطلاعات شما را تایید کرده و برای شش روز آینده وقت ملاقات حضوری اعلام خواهد کرد.

 

درج نظر