فرم ورود به پنل
ثبت نام
رمز عبور را فراموش کرده ام ؟
مدت زمان مورد نیاز برای صدور ویزای کانادا
امتیاز 5 از 5 از بین 402 امتیاز دهنده به مدت زمان صدور ویزا کانادا

مدت زمان مورد نیاز برای صدور ویزای کانادا

مدت زمان صدور ویزا کانادا تا حدودی به نوع ویزا مورد نظر متقاضیان بستگی دارد. برای ورود به کشور کانادا باید حتما ویزا کانادا را تهیه کنید. برای دریافت ویزا کانادا باید مدارک مورد نیاز آن را به سفارت خانه کانادا در ایران تحویل دهید. گاهی مدت زمان صدور ویزا کانادا ممکن است به دلایل مختلف به طول انجامد. در طی این مراحل ابتدا باید وارد سایت کنسولگری کانادا شده و فرم درخواست ویزا مورد نظر خود را پر کنید. پس از آن می توانید نسبت به دریافت وقت ملاقات حضوری اقدام کنید. مدت زمان مصاحبه حضوری در سفارت عموما بیشتر از سه هفته به طول نمی انجامد.

مدت زمان صدور ویزا کانادا را می توانید در برگه ای که پس از قرار ملاقات حضوری، برای تضمین نگهداری از مدارک شما ارائه می شود مشاهده کنید. مدت زمان صدور ویزا کانادا حدودا بین دو تا سه هفته می باشد. بسیار مهم است که در زمان مصاحبه در توضیح هدف خود از سفر و اقامت در کانادا به این کشور همه چیز را به دقت و به دور از ابهام شرح دهید.

در برخی مواقع نیز ممکن است که افسر پرونده از شما مدارک پزشکی بخواهد که در این صورت ممکن است این پروسه تا 3 ماه به طول انجامد. در کل سفارت خانه کانادا این حق را برای خود قائل می باشد که در صورت نیاز از متقاضی مدارک بیشتری بخواهد.

نقص در پرونده نیز می تواند مدت زمان صدور ویزا کانادا را به تاخیر اندازد. پس توصیه می کنیم که ابتدا از کامل بودن مدارک خود اطمینان حاصل کنید، سپس نسبت به دریافت وقت حضوری اقدام کنید. زیرا بیشتر مراجعین در اولین مراجعه رد خواهند شد.

در سال های اخیر با توجه به درخواست زیاد برای دریافت ویزا تحصیلی کانادا مدت زمان صدور ویزا کانادا از 2 روز به 20 هفته افزایش پیدا کرده است. در حال حاضر متقاضیان باید در مدت زمانی بین 3 تا 20 هفته به انتظار دریافت ویزا کانادا باشند.

 

درج نظر