فرم ورود به پنل
ثبت نام
رمز عبور را فراموش کرده ام ؟
اتریش
امتیاز 5 از 5 از بین 262 امتیاز دهنده به اطلاعات کشور ها اتریش

اتریش

اتریش یکی از کشورهای اروپای مرکزی است که پایتخت آن وین می باشد. در اطلاعات کشور اتریش مساحت این کشور 899.387.8 کیلومتر مربع اعلام شده است. این کشور از شمال و جنوب با کوهستان های آلپ و از غرب و شرق با مسیر تجاری دانوبین در ارتباط است. و اما در اطلاعات کشور اتریش همسایگان این کشور از سمت شمال جمهوری چک، از جنوب کشور اسلوونی، از سمت شرق مجارستان، و از غرب سوئیس می باشد. بر روی نقشه اتریش کشورهای آلمان، ایتالیا و اسلوونی نیز از همسایگان این کشور اروپایی محسوب می شوند.

آب و هوا اتریش به دلیل وجود کوهستان های فراوان و همچنین رودخانه هایی که در پای این کوهستان ها جریان دارد، مدیترانه ای می باشد. اما در اطلاعات کشور اتریش می توان گفت که آب و هوا در هر منطقه متفاوت می باشد و بستگی بسیار زیادی به تغییرات ارتفاع دارد.

جاذبه های گردشگری اتریش بیشتر در شهر وین واقع شده است و می توان گفت که این شهر خود از جاذبه های این کشور می باشد. انواع فستیوال های موسیقی در این کشور برگزار می شود و گردشگران زیادی را به سمت خود جذب می کند. همچنین منطقه Salzkammergut در مرز اتریش مکان مناسبی برای کوهنوردی، اسب سواری، شنا و چندین ورزش دیگر می باشد.

در اطلاعات کشور اتریش به دانشگاه های این کشور اشاره می کنیم که از نظر رنکینگ جهانی دارای رتبه های بسیار خوبی می باشد. دانشگاه های اتریش در همه رشته ها و مقاطع، در موسسات دولتی و خصوصی به ارائه آموزش های تخصصی مشغول می باشد.

در قوانین و مقررات اتریش برای ورود به این کشور باید ویزا اتریش را تهیه کرده و مدارک آن را به سفارت این کشور در ایران ارسال کنید. این کشور انواع ویزاها را برای اهداف مختلف به ایرانیان ارائه میدهد.

واحد پول اتریش یورو بوده و زبان رسمی آلمانی می باشد. از جمله شهرهای مهم در این کشور نیز می توان به گراتس، سالزبورگ، لینتس و اینسبورک اشاره کرد.

درج نظر